Ahoj všem, nejsem úplný euro skeptik, ale čistě na elektřinu je slušně řečeno blbost, která přišla z EU a z Kalifornie, kde Toyota nachytala bohaté občany a známé herce s Priusem 1, který si kupovali jako X-té auto, se kterým jezdili málo (velmi málo), ale všude hlásili "mám Prius". Měl jsem možnost vyzkoušet Prius 1, na dálnici to žralo víc než 2,5i. My jako občané zemí v EU, jsme pouze zajatci nesmyslných pravidel, norem atd. Brzy norma Euro6 nebude stačit a to je důvod proč automobilky vidí elektřinu jako alternativu. Osobně se snažím chovat ekologicky, třídíme, používáme vratné obaly atd, ale já sám to nespasím a ani my jako občané EU s auty lepšími než Euro6 ...7 ..., když většina Asie jezdí auty Euro 2-4 a Afrika i auty Euro 0-2

Měl jsem možnost jet Teslou na trase Praha - Vídeň (kamarád jel do servisu opakovaně, auto za 3mio s teoretickým dojezdem 500km), ale na trase cca 350 km jsme museli šetřit ! Takže za sebe řeknu, že až budu za 1-1,5 roku kupovat nové auto, tak benzín s bateriemi bude ve výběru, ale za předpokladu, že na baterie ujedu alespoň skutečných 30km, to by mohl být můj favorit, protože do kanclu a zpět to mám necelých 25km a to samé bych očekával od skútru, ale určitě nikdy nebudu zajatcem dojezdu fixních X km bez možnosti za 10 min (tankování) nerušeně pokračovat. Nafta je hnus, plyn je dobrý akorát tak na vaření nebo topení, ale nikdy nezapomenu na na vůni dvojtaktního motoru. Moje první jízda byla na otcově Jawě Stadion, bylo mi asi 10r a nikdy na to nezapomenu. Elektřina nevoní, akorát to hučí, ani pořádný zvuk to nemá. Kde to jsme, když si výrobci aut kupují ekologické povolenky anebo platí pokuty za emise, "je to hnus velebnosti" asi hláška z filmu Slunce, seno a .. něco.
Vlákno se jmenuje: Elektroskútr - má to budoucnost, moje odpověď je má, protože někdy v budoucnosti nebude jiná možnost anebo budeme platit takové ekologické pokuty, že si raději elektroskútr (dopravní prostředek) koupíme.
Pomalu si již připadám jako za komunistů, když jsem si kupoval své první nové auto, Škodu 125L, u okénka jsem zaplatil potom, co jsem si vystál frontu a s účtenkou jsem šel na plac, kde bylo hodně aut, ale 80% bílých, říkám pracovníkovi vzal bych si červenou, odpověď červená není, tak zelenou a odpověď "hele mladej, jsi blbej žádná jiná než bílá není", tak takhle nějak asi dopadneme v budoucnosti jen s tím rozdílem, že nám nikdo nedá vybrat to, co bude pod kapotou (motor), ale barvu si snad budeme mít možnost vybrat

(záměrně přeháním

). Zatím se budu držet benzínu.
Začal jsem s tátovou Jawetou - podivný Stadion, Jawa 23 Mustang, Jawa 350, Suzuki Bandit 600 (ojetý), Yamaha XJR 1300, Honda SH150 je už pryč, PCX 125 se ani neohřálo a šlo, a nyní drandím Yamaha Tracer 900 GT a vysněný T-max 530 snad bude další...