02 říj 2011, 18:54
Hasmann píše:Už nemám dále sílu...Jak bylo napsáno výše. Nabij si baterku na max ve sklepě a vyraz v březnu(hned jak sleze sníh jezdím) a jeď do práce (kolem 0.st C). Pak buď v práci 12 hodin a vracej se večer (5-7 st. C) Jak daleko myslíš že dojedeš?
Jak dlouho ta baterka tyto výkyvy teplot vydrží?
Takže WTF o co tady jde? Jde o byznys který je módní,s EKO nemá v zásadě nic společného...
02 říj 2011, 19:22
02 říj 2011, 20:19
Hasmann píše:Takže nejde o eko...v pořádku. Takže o co jde? Náklady kč/km po započtení všech vstupů je velmi podobná bežným skútrům,
takže mi zůstává pouze starost o nabití (otrava a starosti navíc),
nutnost plánovat trasy (dojezd) a nesmím tu cestu nijak měnit,jinak nedojedu.¨
02 říj 2011, 20:48
02 říj 2011, 21:08
03 říj 2011, 01:10
03 říj 2011, 07:24
03 říj 2011, 09:23
Hasmann píše:Měl bych dostat Nobelovu cenu za trpělivost.
MÉ podmínky:
........
03 říj 2011, 10:44
03 říj 2011, 10:54
8steve píše:odstavec 3 a 4 je ruska ruleta, vyjde to, nevyjde to, prezije, neprezije. ve svych strizlivych odhadech neverim ve vic nez 500 - 800 cyklu, pri normalnim vyuzivani aku v dopravnim prostredku. ted nadavate na olovo, za dva, tri roky budete nadavat na lifepo4 a zase se modlit k necemu novymu...
odstavec 5 bych prosil rozvest. jaky z tech dnesnich skutru dokaze drzet tempo s provozem na I. tridach (100kmh) a ujet nejakou rozumnou vzdalenost? mozna tak vectrix za pul mega
03 říj 2011, 11:53
elektrikář píše:Správně.
Podívej, co píší o uživateli ctiradovi jinde
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.ph ... t=190#p903
Rady píše:no hezky jste se rozepsali Jediny aku-skutr ktery stoji za diskuzi je vetrix. Bohuzel vzhledem k tomu ze se jedna o kvalitni vyrobek, tak cena je natolik vysoka (cca200 000 ne pul mega), ze spoustal zakazniku sahne radeji po klasice. Je to ale v soucasne dobe jediny aku-skutr, ktery stoji za diskuzi.
03 říj 2011, 12:40
03 říj 2011, 14:23
03 říj 2011, 14:43
03 říj 2011, 15:56