Hasmann píše:Měl bych dostat Nobelovu cenu za trpělivost.
MÉ podmínky:
........
Jen k češtině, zkuste dělat odstavce s mezerami, líp se to pak čte než monolitický text. Ale k bodům:
1.Vlastní zdroj energie o kterém nebudu muset jednat s kýmkoliv jiným.
- Ano, to je v panelácích a společných prostorech problém(řeší vlastní elektroměr). Sám vyhazuju sňůru z okna v přízemí na dvůr a chodím ji zase většinou vytahovat. Dále nabíjím na místech, kde se často vyskytuju. Prostě přijedu a zastrčím.
Rodiné domy nemají problém...
2.Doba nabíjení bude odpovídat délce oběda v restauraci do které se půjdu najíst v případě,že dojde šťáva.
- Nabíječka 30A a po půlhodině není co řešit. (odběr 10A při 230V). Ano, některé rozvody mohou mít problém, při větším počtu skútrů také.
3.Na baterie bude taková záruka,že se cena samohybu nedostane na dvojnásobek v případě úmrtí zdroje.(v době úmrtí bude cena bez zdroje téměř nulová)
- Cena baterií je to, co brzdí tento segment dopravy. Ale životnost LiFeYPO4 baterií je udávána na 10 let. Na druhou stranu, odejít po záruce může cokoliv i u benziňáku.
4.Baterie nebudou náchylné na teplotu,způsob nabíjení a budou bezúdržbové jako baterie do mobilu.
- teplota pod 10°C=pokles až o 20 procent kapacity, jinak funkční při -20 až +70°C. A v zimě jezdí jen blázni...
Náchylné při nabíjení nejsou při použití BMS a správné nabíječky, které jsou při koupi obsažené. A bezúdržbové jsou stejně jako v mobilu.
5.Samohyb bude jezdit běžnou cestovní rychlostí I.třídy a to nikoliv prvních 10% po nabití.
- V tomto není problém, kde jste k tomu přišel?
6.Cena maslostroje bude srovnatelná s cenami běžných spalovacích motorů,což bude pro mne impuls a atak na EKOlogické cítění,kterému ve srovnání s běžným strojem podlehnu bez výčitek a obav.
- zatím v našich končinách kolem 50 000 Kč není problém
sehnat výše popsané. Rentabilnost si musí spočítat každý sám. A jízda s elektroskutrem je jiná, v mnoha ohledech lepší. Bez zkušeností to nedokážete posoudit. Já ano, jezdil jsem na elektrice i na benzínu.
7.Možnost nabíjení bude z veřejných zdrojů v rámci podpory těchto vehiklů a zlepšení ovzduší i pro mé děti,což udělám s láskou.
- To se částečně děje.
Ale proč by jste měl mít nabíjení zdarma? Nedokážete pro své děti udělat to, že podpoříte zlepšení ovzduší pro vás výhodnými provozními náklady? Nikdo neprohraje...
8.Až tyhle všechny podmínky budou možné býti uvedeny v život v této banánové republice,tak budu dědeček
- Ano, s tímto přístupem máte pravdu...
- "krásně vonělo": tohle jsem nikdy nepochopil. Jak se vám jezdí za Trabantem, 120kou a podobně?
- "benzinky byly všude": Co brání provozovatelům k namontování nabíjecích stojanů? Nebo alespoň pár zásuvek na 230V pro začátek?
- "...a já si fičel po silnici s větrem o "závod" vyhřívajíc se na sluníčku.": Vyzkoušejte "fičet po silnici s větrem o "závod" a v tichu. To je balada!
- "V tu dobu jim budu vyprávět,tak zvěrstva se tady děly v rámci EKO maniactví,přičemž nejčistší významné zdroje (jádro) a jejich produkty jsme vyváželi,zatímco jsme si zasírali ovzduší uhelkama apod. " To je jiná historie, taky z toho nemám radost...
- "Lidstvo musí projít ještě spousty útrapami než si uvědomí,že vše má svůj čas a vhodnost použití.": Novým technologiím se musí pomoct, né je odsuzovat, byť z nevědomosti.
Jinak doplním. Ano, jsem elektrikář, mám k elektrice blíž, než k benzínu. Nikdy mě nebavilo se vrtat v karburátoru, čistit svíčky a štelovat předstih(byť toto dnes už zřejmě moc neplatí).
Elektropohon se vyznačuje svou elegancí v provozu, jednoduchostí a spolehlivostí. Nastává doba po asi 3 letech, kdy technologie olověných akumulárorů jde konečně do... pryč a nastupuje lithium. Byť se to mnohým nezdá...