DavidJ píše:Myslím, že na ježdění do práce to bude super (téměř nulové provozní náklady). akorát je třeba ten dojezd brát s rezervou. Ty dvě silnější verze asi budou v pohodě. Jedinej problém vidím v tom, že to není použitelný na delší vyjíždky a je třeba počítat s téměř nulovou možností "dotankovat" mimo domov. Ale každodení dojíždění do práce přes město nebo i z přilehých vesnic je to super, hlavně ta spotřeba.
Ahoj,
taky jsem na to koukal. Ono temer nulove naklady nejsou. Musis si uvedomit, ze co maximalne 3 roky musis v soucasne dobe koupit novej akumulator, kterej na ten prostredni typ stoji tusim okolo 7 000 Kc. Za to na normalni skutru najezdis 7 000 km. A uz jsem na nejakejch forech taky videl neco o problemech s nabijeckama,... Podle me to v soucasne dobe jeste neni zajimavy. Az budou akumulatory s vetsi kapacitou a zivotnosti a s nizsi cenou, tak se to mozna otoci. Je fakt, ze treba po Lhase jich jezdi desny kvanta. Je to takovy zvlastni, protoze fakt nejsou slyset.