Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.
Odeslat odpověď

Čezeta 506

23 zář 2014, 08:23

Tak co říkáte na tenhle projekt http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... 29551.html ? :shock: :lol:

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 12:00

Asi jsem staromilec, ale za tohle by se měly sekat ruce. Nejsem proti novým technologiím, ale myslím, že by páni konstruktéři měli používat vlastní nápady co se designu týče.

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 12:10

Klasika, je klasika - tohle je divné. A cena 250.000,- Kč je úplný úlet... :D

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 12:26

To je hnus velebnosti :D . Dát tam elektromotor :lol:

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 12:37

Třeba tam pro autentičnost dají repro s origo zvukem a kouřový generátor :mrgreen: Jinak souhlas. Takové prznění by se mělo trestat :!:

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 13:18

kdyby tam dali nový přední vidle aby se to tak nekroutilo, 250ccm čtyřtakt, cenu do 100000 kč .... asi bych prohlásil že to není odsouzeno k záhubě. Takhle je to utopie.

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 14:35

Luca_69: To mám na jazyku, něco jako byl před pár lety New Pionýr.

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 15:21

Chudák čezeta a je mi líto konstruktérů orig. skútru.... Takhle znehodnotit legendu! :(

Re: Čezeta 506

23 zář 2014, 21:54

Já bych to tak nezatracoval... Mě se to moc líbi. Prostě taková je móda, oprašovat staré dobré stroje... Ta cena je přemrštěná, s tím souhlasím.

Re: Čezeta 506

24 zář 2014, 07:03

Je to asi příznak dnešní doby, že umí dobře uchopit oblíbenou vzpomínku z minulosti, zprznit ji do new-verze plné úžasných technologií a moderních materiálů a následně se to snaží prodávat za zcela nerealistickou cenu odpovídající ruční kusovce.
Takhle si zřejmě představují úspěšný marketing lidé, kteří chtějí primárně rychle zbohatnou na nostalgii pamětníků a nápadu "vypůjčeném" od někoho jiného... ať už to byl new Pionýr nebo Velor-X-Trike :?

Re: Čezeta 506

27 zář 2014, 12:58

Akorat zprasili prase, prasata.Eletrika patri do zasuvky, ne na silnici.

Jak uz tady bylo receno - vetsi sanci na uspech by to podle me melo s nejakym kvalitnim 4taktem.

Odeslano z mobilu pres Tapatalk

Re: Čezeta 506

27 zář 2014, 14:32

To je zase nějaká oblož na eurodotace. Stvoří pár kusů, a tím to celé zvadne.

Re: Čezeta 506

05 lis 2015, 22:52

Československý skútr s oceňovaným designem se vrátí na silnice. Čezetu 506 bude pohánět elektromotor a vyrábět se bude v Mirošovicích. Nový vlastník ochranné známky má s modelem velké plány, zatím je ale na začátku dlouhé cesty.

Brita Neila Smithe, který u nás žije šestnáctým rokem, československý skútr z padesátých let uhranul při procházce po pražských Vinohradech. Chtěl si koupit vlastní „prase”, jak se skútru ČZ 501, respektive 502 přezdívalo, a zároveň chtěl mít coby milovník nových technologií skútr poháněný elektřinou.

Nic takového se ovšem na trhu nenabízelo a elektrická Vespa z Číny, kterou si později koupil, mu nevyhovovala. Několik klasických benzínových skútrů ČZ 501 si i tak koupil, pak už byl jen krůček k tomu nadchnout i další lidi a společně se pokusit oživit tuto legendu od konstruktéra J. F. Kocha z roku 1956.

Vývoj novodobého „prasete” trval od roku 2013 a vyžádal si zatím investici kolem miliónu korun. Samotná výroba bude – jak uvedl ředitel Neil Smith, který celou tiskovou konferenci v pražském Národním technickém muzeu přednesl v českém jazyce a v jednu chvíli dokonce zdařile imitoval zvuk původního modelu 501 – „probíhat ve stodole v Mirošovicích”. Motor a baterie, které prý přijdou na tři tisíce eur, jsou z Číny, všechny ostatní komponenty jsou evropské.
518054-original1-l7fhn.jpg

Jezdí čtyři prototypy
Prozatím vznikly čtyři prototypy, které jsou naroubované na původní čezetu, pod sedadlem ale najdete elektromotor a vepředu je vstup pro nabíječku. Většina komponentů je zatím původních, firma Čezeta ale pracuje (i ve spolupráci s univerzitami v Plzni nebo Liberci) na inovaci některých komponentů. Kupříkladu předního zavěšení.

Podle informací Novinek by samotnou výrobu zatím měly obstarávat pouze dva až tři zaměstnanci. Pokud se prodej v dalších letech zdárně rozjede, očekává firma, jež strakonické ČZ platí za používání ochranné známky a loga nespecifikované množství peněz, dvojnásobné množství výrobních pracovníků. Mezi největší trhy by podle ředitele Smithe mělo patřit Německo, Velká Británie či Španělsko. Firma už má rozjednané prodejny v Německu či v Londýně.
518057-original1-sxr0q.jpg


Plán pro příští rok je prodat po celém světě 100 kusů, o rok později pět stovek a v roce 2019 přes 900 kusů modelu 506. Prodejní cena činí 9900 eur (zhruba 260 tisíc korun), což je sice na první pohled hodně, elektrické skútry jsou – pokud nekupujete čínské verze – obecně dražší než jejich benzínové varianty.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 úno 2017, 18:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno s již existujícím tématem

Re: Čezeta 506

06 lis 2015, 08:12

Už se tu o tom psalo: elektricke-skutry-f74/cezeta-506-t11459.html
A moc lidí to tady nechválilo :?

Re: Čezeta 506

06 lis 2015, 08:48

Dát do vývoje něčeho co chci prodávat za 250000 (jen v prvním roce hodlám prodat 100 kusů) jeden milion je trochu málo ne? Ale sny brát nikomu nechci, tak hodně štěstí.
Odeslat odpověď