Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.
08 led 2011, 18:10
Mam overeno u jednoho prodejce v brne, ze baterie lze zamenovat. Bohuzel co se tyce te zaruky tak myslim, ze ji nejakym stylem upravuje zakon (batarie 6m) a proto prodejci nechtej davat vic oni v podstate vsichni davaj jen to co rika zakon. I kdyz ted jsem nekde slysel a nebo cetl, ze nejaky prodejce ci prekupnik chce na LiFePO baterku davat 2 roky ale nemam to overeny jak rikam jen jsem to nekde slysel uvidime. Treba se casem dockame, ze ostatni se pridaji. Ono se to ukaze po dvou letech pouzivani jestli uz prodali nekolik desitek stroju a zadna baterka se jim nevrati, tak to mozna prodlouzej, ale to teprve uvidime.
13 úno 2011, 18:24
jel.en píše:Taky jsem čekal o fous menší cenu.
Ale zeptám se:pokud si pořídim skútra s baterkou L40 52V/15Ah a po nějakejch letech mi odejde do věčných lovišť můžu dát do původního scoota baterku L120 52V/50Ah ? Nebo už jsem dosmrti odsouzenej na tu nejslabší baterii
Můžeš tam dát naprosto jakoukoliv, pokud bude mít shodné napětí (+pár V nehraje roli) a dá požadovaný proud. Dá se očekávat, že až odejdou původní baterie bude technologie akumulátorů už zase úplně někde jinde a
buď tam dáš srovnatelnou baterii za pár šupů nebo nějakou lepší s několikanásobnou kapacitou.
16 úno 2011, 17:57
ake počítejte s rozdílnou velikostí baterky. 15 nebo 50 Ah bude váhově a rozměrově velký rozdíl
19 úno 2011, 00:26
Rozdíl tam samozřejmě je, ale vzhledem k dostupnému prostoru zase nijak zásadní. Lithiové akumulátory jsou opravdu relativně malé a lehké a budoucí akumulátory budou samozřejmě mít energetickou hustotu čím dál vyšší.
Kromě toho, specielně u akumota se jednotlivé modely "L" liší právě jenom tím, co tam při prodeji strčí za pixlu s akumulátorem.
edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
19 úno 2011, 00:42
myslím si že takhle nějak to vypadalo ve světě když se mezi konma zjevil ten dáblův vynález a řval kouřil , všichni přihlížející se raději třikrát pokřižovali a přeříkali si otčenáš
a já se ptám proč nemůžu zůstat v té krásné polovině 20.stol. nosit trídové sako a jezdit na spitfirech a guzinách? narodil jsem se ve špatný době
PS:a sledovat počátek rockendrollu
19 úno 2011, 15:09
Mě to spíš připomíná začátek flash karet. Tehdy taky každý řešil omezený počet zápisů a jestli bude muset za deset let vyhodit svůj foťák až mu jeho přiložená 16MB karta přestane fungovat.
10 bře 2011, 22:41
Na výstavě jsem měl poprvé možnost si vyzkoušet elektrický skútr od Akumota .... a musim říct, že docela dobrý. Nezvyk je absolutní ticho a to nejen pro mě, ale hlavně pro všechny okolo. Nikdo vlastně ani netuší, že jedete za nim. Jako mínus vidim, že po otočení klíčkem už skútr ihned reauje na plyn ... žádné tlačítko startéru a protože scooter je tichý a motor není slyšet, tak je na místě obava, že klíček nevypnu a při prvním kontaktu s plynem scoot vyrazí. Třeba mi to, ale jen tak připadá
Větší TEST akumota se připravuje na SP
12.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
26 bře 2011, 16:19
O Akumoto bych také uvažoval.
Do 50 000 nebo lehce přes 50 000 Kč se dá koupit stroj, který ujede těch 60 km ale papírově.
Ve skutečnosti tak těch 45-50 km. Ale zase baterka se dá vyndat a vzít s sebou do práce a nabíjet. To je velká výhoda.
Já bych ale koupil klasický benzín.
30 bře 2011, 11:51
jak se daří uživatelům aku? sezóna začalo, co změny ve výdrži aku po "zajetí" apod.?
05 dub 2011, 14:13
No do sesony byl vstup v pohode. Ja jsem jezdil celou zimu. Jinak co se tyce dojezdu tak jsme s kolegou vypracovali tabulky v zavyslosti na teplote a hmotnosti jezdce. A u 100kg je to v podstate polovina toho co deklaruji
.
20 dub 2011, 23:14
to s tou tehnickou jsem v tom clanku nejak nepochopil, to jako ze elektroskutry nemusi na technickou? to se mi nejak nezda
21 dub 2011, 19:58
Tak to jsem taky zvědavá.
21 dub 2011, 20:33
Velkou neznamou bude kvalita pouziteho akumulatoru a nepochybuji, ze to bude ryze cinsky vyrobek. Takze tech udavanych 45km bude jen v idealnich podminkach a ve skutecnosti bude dojezd o tretinu mensi.