06 led 2011, 19:00
07 led 2011, 12:10
07 led 2011, 13:13
07 led 2011, 14:12
07 led 2011, 14:42
8steve píše:... Ale to je jako kupovat si na dojizdeni do prace Veyron
07 led 2011, 15:28
07 led 2011, 15:30
07 led 2011, 15:38
07 led 2011, 15:44
8steve píše:Neos50 píše:8steve píše:Proste pokud do nakladu zapocitas vymenu akumulatoru, tak uz nemuzes tvrdit, ze jezdis "zadara" ale naklady budou srovnatelny s benzinovymi stroji a zbyde jen vyssi porizovacka. Takze jedine snad to pred vymenou aku prodat
Aspon tak nejak to vidim
ty jsi se hodně zařek na elektriku,co? taková úvaha..padina vodník s nikasilem v momentě kdy se kousne na tvrdo ve válci i na klice a nebo ti odjede nějakejch 20-25 tis km tak jsi tam 5-6 tis na generálce motoru ani nemrkneš baterka má deklarovanou životnost 2000 cyklu..kdyby vydržela jen polovinu tak je to 1000 s dojezdem budeme taky šetřit tedy ne 120 km ,ale tak 80 tak my vychází 80 000 km a i kdyby byla živonost je čtvrtinová tak je to pořád 40 000 km pořád mi to vychází dobře,ale i kdyby ta baterka vydržela 6-7 let což si dovolim typnout ,že s dobrou údržbou vydrží tak jsi na stejnech nákladech jako u benzina bo baterka stojí tušim kolem 7000,- a to do toho nepočítam provozní náklady ..jen mě zatim pořád straší pořízovačka
tvoje uvaha ma trhliny. znackova padina vydrzi mnohem vic nez nejakych 20tis km a pritom ma vetsi vykon, to zaprve. Za druhe, vydrz baterky vidis az moc optimisticky (ale to se zatim neda rict). A konecne za treti, cena baterky je brutalne jinde nez tvych smesnych 7000 NAvic na spalovaci motor mas 2roky zaruku, nekde i 3. Na baterku 6mesicu. A jeste si prisadim, ze vydrz elektromotoru taky nebude nekonecna, vyrobce uvadi AZ 100tis, coz muze taky znamenat tretinu
Samozrejme nejsem vubec proti elektrice. Jen rikam, jak to zatim vidim
07 led 2011, 17:28
07 led 2011, 20:50
07 led 2011, 20:59
08 led 2011, 12:35
08 led 2011, 13:42
08 led 2011, 13:57