Ahoj 8steve, zrovna jsi mi kápnul do noty.
Dlouho jsem váhal, jestli se mám přiznat, že se mi také něco polámalo. Už jsem viděl ty negativní odezvy typu: "Vždyť jsem to říkal, že to nevydrží... atd." Mám ale velmi dobrou zkušenost s uplatněním záruční opravy u Akumoto.
Neváhám napsat Velmi dobrou!!!Před Vánocemi se mi ozval můj prodejce. Prý abych dovezl mašinu na posezoní prohlídku. Byl jsem mile překvapený s takovou péčí prodejce. Po prohlídce našli jednu závadu - vadnou BMS. Okamžitě následoval bez problémů reklamační protokol a do týdne byla provedena nejen výměna nové BMS z Akumota, ale proběhla i důkladná kontrola všech článků akumulátoru, řídící jednotky a nabíječky.
Na baterku je záruka jenom 6 měsíců, takže bez zájmu prodejce bych na tuto závadu přišel až na jaře a to by už byla záruka fuč.
Chci na tomto místě říct, že chápu, že se může cokoli a kdykoli polámat. Že jsem na čínské výrobky nezanevřel. Chci veřejně pochválit zájem prodejce o dobré fungování prodaných výrobků a vztahu se zákazníkem. Akumoto si našlo kvalitní servismany a proto jsem rád, že mám tuto značku!
Nejsem najatá reklama, ale spokojený zákazník.