j3ndo,
- s těmi 70% je to velký omyl! Baterie LiFePO4 se má dobíjet často, třeba po každé jízdě i kdyby to bylo třeba jenom 10 km. A přes zimu se mají dobíjet nejméně každý měsíc. Kdyby se skladovaly při 70%, tak je už brzo po nich.
- s teploměrem je to také omyl. Kromě času měří v poloze IN na zadní straně tělesa čidlo okolní teplotu vzduchu. V poloze OUT měří čidlo na konci drátu teplotu řídící jednotky umístěné v rámu na podlaze.
- s ostatními věcmi, o kterých píšeš co by se daly měřit souhlasím. To ale je spíš na výrobce. Pokud to nebude drahé, tak až mi skončí záruka, tak to určitě budu mít i na mém stroji.
- na další dotazy ohledně kvality rámu, pneumatik atd. ti v tuto chvíli nemohu reagovat, protože mám za sebou jen jednu zkrácenou sezónu a krátké zkušenosti. Uvidím nejdřív tak za 3 roky. Teď by to byla jenom spekulace.
Tome,
ale my máme elektromotor v náboji kola. V tom není problém. Potíž je v té charakteristice vybíjení článků o kterých jsem psal výše. Benzínová motorka, nebo auto má průměrnou spotřebu opravdu průměrnou z celé jízdy. Skoro bych řekl lineární, jako když plachtí letadlo na přistání. To se dá spočítat snadno za jak dlouho se dotkne země. U nás je to ale jinak. Naše "letadlo" stále drží výšku, ale pak ke konci až mu dojdou síly, spadne dolů jako šutr. Takže ten můj aktuální stav napětí baterie je moc dobrá věc, ale raději si k tomu pohlídám i ty najeté kilometry. Není průměr jako průměr.