Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.
03 srp 2012, 18:12
první smysluplné srovnání, jen tak dál a pokud se bude doplňovat další info jedině dobře
04 srp 2012, 23:41
Zakoupil jsem si skůtr Akumoto 600 L120. Hledám někoho z Prahy na výměnu zkušeností a občasnou vyjížďku.....
05 srp 2012, 10:17
Napis na hybrid.cz do vlakna
http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=129 tam se ti urcite nejakej prazak ozve. Ja mam prehled o brnenske komunite.
22.11. edit:Ahoj lidi mel bych jeden dotaz na majitele spalovacich skutru. Na hybridu se zacala rozvijet debata na servis spalovciho skutru, zajmalo by me nakolik prijdou rocni servisni naklady pro spalovaci skutr, kdyztak to zkuzte rozepsat nejak detajlneji. Jako, olej, svicky, serizovani cehosi
atd. pripadne pri kolik km se to dela a hlavne na kolik to prijde a taky obem skutru. Diky za odpovedi.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 lis 2013, 15:22, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
22 lis 2012, 14:32
Je to jen přibližně z hlavy, ale lišit se to může maximálně v korunách.
Burgman 400 / 2001 "počáteční" stav 32 500 km.
33000km 400,- olej
1800,- řemen
350,- válečky
2200,- gumy
120,- filtr
800,- destičky (když už jsem byl v tom, nebyly třeba)
39000 km400 olej
120 filtr
44000 km (výměny před termínem kvůli dovolené) 400 olej
120 filtr
2200 gumy
180 svíčka
Celkem 9090,- Kč najeto: 15500 kmcena za údržbu: 8910,-/ 0,59Kč/km
spotřeba: 4,2/100 / 1,48Kč/km (při průměru 35,-Kč/l)
celkově: 2,07/km
Jízda převážně ve dvou, kopcovitý terén.
Ostatní náklady sem nepíši, protože se jedná o osobní úpravy, jiné plexi, navigace ...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 lis 2013, 15:22, celkově upraveno 4
Důvod: Citace posledního příspěvku
22 lis 2012, 15:42
Diky za vycerpavajici odpovedi trochu si to nastuduju a uvidim co stoho vypadne
ale uz ted vidim ze to vypada velice pekne ve srovnani s elektrikou. Jen pro info, ja jsem mel elektriku od zacatku novou, najezdim cca tak 3tis rocne, a zatim jsem dotoho nacpal jen nekolik mereni baterky a balancovani baterky a na zacatku nejakej tunig. Kdyz to tak vemu tak prumerne naklady jsou cca 900-1200 rocne, jen za to ze mam elektriku (pece o baterku) je jedno kolik najezdim. Problem je, ale jina vec baterka ma omezenou zivotnost a nova vyjde cca tak na 20 tis a nikdo nevi jestli vydrzi pres 5 let. Jinak skutr jede 45 a z kopce max 55. takze na mestskem okruhu a nebo prevadecich je to dost vo hubu a od noveho roku co bude moct bejt 125 je elektrika diky tomuto malemu vykonu asi mrtva. Proste vetsi vykon 125 je daleko vetsi komfort, sice si ho clovek zaplati, ale je to i bezpecnejsi. Sice ticho a sviznost je dobra ale maximalka stoji za ...
. Zatim jsem spokojen ale uvidime az doslouzi baterka. Jeste jednou diky za odpovedi.
21 bře 2013, 21:12
Zadara aasi nikdo jezdit nebude a nejezdí...já jsem majitel Akumoto 600L85 3kW a do města a do paneláku super volba...výkon/rychlost tak akorát na město, parkuju v kočárkárně, dobíjím v klidu doma, za 4 hodky nabíjení ujedu cca 70-80km...to je docela dost ne?
22 bře 2013, 08:38
To je slušný. Jezdíš i v zimě ? Dojezd by se oproti létu měl docela snížit.
22 bře 2013, 08:55
Dennis, ako už Tuner spomínal v inej téme.. je to super vec napr. na každodenné dochádzanie do práce, no ísť sa s tým povoziť niekde, povedzme len "okolo komína", nieto ešte niekam ďalej je to asi "slabé".. Samozrejme tým nevyjadrujem svoj názor typu "je to na prd, zbav sa toho". Práve naopak, pokiaľ to tebe stačí, tak nech len slúži!!
22 bře 2013, 12:01
....která se dá snadno ověřit....klidně si udělam 70 kilometrovej vejlet pro potvrzení dojezdu ))))
22 bře 2013, 12:31
S těma bateriema je to stále děs a běs. Měl jsem elektrokolo s přehazovačkou ( ne vyloženě čínu- ale s plným servisem u nás....) nové baterie ( 2 kusy) mně vydržely kolem 12 km ( měly vydržet 15) ale záleží na terénu , po roce byly cca po 7 km pryč. Píšou sice, že vydrží až 3 roky, to ano- ale nedá se na ně jezdit. Lidi, co to koupili na hory byli zoufalí- po 5 km jim to v kopci zdechlo nebo skoro nejelo.
Takže u motorky, auta to bude podobný- po roce se kapacita hodně rapidně sníží
22 bře 2013, 12:42
Prosím necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díkyJaká chemie baterie, kapacita, balancování?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 22 bře 2013, 12:48, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
22 bře 2013, 12:56
Milan57: řekl bych, že se u tebe jednalo ještě o olověné baterie a ty kola byly tady tak jakoby v začátcích, kdy ještě ta jejich technika nebyla tak dokonalá. Já mám baterii Li-pol - lithium polymerovou a věř mi, že jsem např. zkusil jet na chalupu 45km, kde se jede i kokořínskem. Dojel jsem úplně s klidem - nebyla baterie vyšťavená - nabil jsem baterii, pokecal s našima, najedl se, skočil se projít se psem a když byla baterie nabitá, sedl jsem na kolo a jel jsem domů - opět 45 km. Žádný problém s dojezdem jsem zatím nepozoroval a baterii dávám nabíjet po najetí cca 50 km
Nyní mám najeto 3080 km a necítím, že by byla baterie slabší. Mám tohle kolo:
http://kyblos.rajce.idnes.cz/2.10.11_Mo ... ek_001.jpg
22 bře 2013, 13:07
Tak to máš supr, gratuluju,
Kolo bylo tuším z roku 2005
Ano byly tam těžký olověný baterky vážily obě dokromady přes 12 kilo. Váhy i s kolem byla 34 kilo a to jsem tahal do 3 patra bez výtahu ( cca 77 schodů)- z toho jsem byl bez šťávy i já sám. Kdyby vydržely dýl nedával bycj to pryč, ale takto mě to ročně stálo cca 2400,-, a to jsem hlavně šlapal ( 6 převodů na zadní kolečko, šlo i do terénu jako horské kolo) a baterky používal jen do kopce.
22 bře 2013, 13:15
To je síla no. Takovou váhu do schodů
Já tahám kolo do cca 1,5 patra, ale to kolo váží cca 22kg. To šlapání u tebe je samo taky " pěkný ". Já taky šlapu, ale s asistencí motoru, takže bych to spíš nazval, že pouštím nohy na pedál jejich váhou. Můžu jet jen na plyn tj. bez šlapání, ale to zaprvé baterie vydrží cca polovinu toho co s příšlapem a zadruhé, já se hýbat chci, ale aerobně, ne, že budu zabírat silou.
22 bře 2013, 13:22
To je fakt slušný, uvidím zda se časem opět odvážím koupit.
Moje bylo 400 watt ( krátkodobě až 800 watt a bylo jedno, jestli jedu s příšlapem nebo ne- jakmile jsem zmačkl páčku motoru- už to odebíralo normálně. Nabíjení taky 4-6 hodin dle vybytí
Ale do lesa na houby to bylo supr- jezdil jsem po lese a vždy někde zapíchl a běhal kolem kola a hledal houby-- to jen na okraj o elektrokolech