Akumoto

Diskuze o skútrech s elektrickým pohonem.

Re: Akumoto

Příspěvekod _Tom_ » 03 srp 2012, 18:12

první smysluplné srovnání, jen tak dál a pokud se bude doplňovat další info jedině dobře
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Akumoto

Příspěvekod Martin-Praha » 04 srp 2012, 23:41

Zakoupil jsem si skůtr Akumoto 600 L120. Hledám někoho z Prahy na výměnu zkušeností a občasnou vyjížďku.....
Martin-Praha

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 04 srp 2012, 23:25
Skútr / moto: Akumoto 600 L120

Re: Akumoto

Příspěvekod Zabak » 05 srp 2012, 10:17

Napis na hybrid.cz do vlakna http://www.hybrid.cz/forum/viewtopic.php?f=2&t=129 tam se ti urcite nejakej prazak ozve. Ja mam prehled o brnenske komunite. :-)

22.11. edit:
Ahoj lidi mel bych jeden dotaz na majitele spalovacich skutru. Na hybridu se zacala rozvijet debata na servis spalovciho skutru, zajmalo by me nakolik prijdou rocni servisni naklady pro spalovaci skutr, kdyztak to zkuzte rozepsat nejak detajlneji. Jako, olej, svicky, serizovani cehosi :-) atd. pripadne pri kolik km se to dela a hlavne na kolik to prijde a taky obem skutru. Diky za odpovedi.
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 lis 2013, 15:22, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Zabak

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 30 pro 2010, 21:23
Skútr / moto: Akumoto 600

Re: Akumoto

Příspěvekod Galls » 22 lis 2012, 14:32

Je to jen přibližně z hlavy, ale lišit se to může maximálně v korunách.

Burgman 400 / 2001 "počáteční" stav 32 500 km.

33000km
400,- olej
1800,- řemen
350,- válečky
2200,- gumy
120,- filtr
800,- destičky (když už jsem byl v tom, nebyly třeba)

39000 km
400 olej
120 filtr

44000 km (výměny před termínem kvůli dovolené)
400 olej
120 filtr
2200 gumy
180 svíčka
Celkem 9090,- Kč

najeto: 15500 km
cena za údržbu: 8910,-/ 0,59Kč/km
spotřeba: 4,2/100 / 1,48Kč/km (při průměru 35,-Kč/l)
celkově: 2,07/km

Jízda převážně ve dvou, kopcovitý terén.
Ostatní náklady sem nepíši, protože se jedná o osobní úpravy, jiné plexi, navigace ...
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 lis 2013, 15:22, celkově upraveno 4
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Galls

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 176
Registrován: 07 úno 2012, 17:04
Bydliště: Stroumbi
Skútr / moto: Suzuki Burgman 400 / 2001

Re: Akumoto

Příspěvekod Zabak » 22 lis 2012, 15:42

Diky za vycerpavajici odpovedi trochu si to nastuduju a uvidim co stoho vypadne :-) ale uz ted vidim ze to vypada velice pekne ve srovnani s elektrikou. Jen pro info, ja jsem mel elektriku od zacatku novou, najezdim cca tak 3tis rocne, a zatim jsem dotoho nacpal jen nekolik mereni baterky a balancovani baterky a na zacatku nejakej tunig. Kdyz to tak vemu tak prumerne naklady jsou cca 900-1200 rocne, jen za to ze mam elektriku (pece o baterku) je jedno kolik najezdim. Problem je, ale jina vec baterka ma omezenou zivotnost a nova vyjde cca tak na 20 tis a nikdo nevi jestli vydrzi pres 5 let. Jinak skutr jede 45 a z kopce max 55. takze na mestskem okruhu a nebo prevadecich je to dost vo hubu a od noveho roku co bude moct bejt 125 je elektrika diky tomuto malemu vykonu asi mrtva. Proste vetsi vykon 125 je daleko vetsi komfort, sice si ho clovek zaplati, ale je to i bezpecnejsi. Sice ticho a sviznost je dobra ale maximalka stoji za ... :-). Zatim jsem spokojen ale uvidime az doslouzi baterka. Jeste jednou diky za odpovedi.
Zabak

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 30 pro 2010, 21:23
Skútr / moto: Akumoto 600

Re: Akumoto

Příspěvekod Dennis35 » 21 bře 2013, 21:12

Zadara aasi nikdo jezdit nebude a nejezdí...já jsem majitel Akumoto 600L85 3kW a do města a do paneláku super volba...výkon/rychlost tak akorát na město, parkuju v kočárkárně, dobíjím v klidu doma, za 4 hodky nabíjení ujedu cca 70-80km...to je docela dost ne?
Dennis35

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 21 bře 2013, 12:54
Skútr / moto: AKUMOTO 600/L85

Re: Akumoto

Příspěvekod TUNER » 22 bře 2013, 08:38

To je slušný. Jezdíš i v zimě ? Dojezd by se oproti létu měl docela snížit.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Akumoto

Příspěvekod SnoopyBA » 22 bře 2013, 08:55

Dennis, ako už Tuner spomínal v inej téme.. je to super vec napr. na každodenné dochádzanie do práce, no ísť sa s tým povoziť niekde, povedzme len "okolo komína", nieto ešte niekam ďalej je to asi "slabé".. Samozrejme tým nevyjadrujem svoj názor typu "je to na prd, zbav sa toho". Práve naopak, pokiaľ to tebe stačí, tak nech len slúži!!
Obrázek
Uživatelský avatar
SnoopyBA

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 267
Registrován: 22 srp 2012, 11:36
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda Vision 110
Tuning / úpravy: multivar Malossi + kontrastka

Re: Akumoto

Příspěvekod TUNER » 22 bře 2013, 12:01

....která se dá snadno ověřit....klidně si udělam 70 kilometrovej vejlet pro potvrzení dojezdu ))))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Akumoto

Příspěvekod Milan57 » 22 bře 2013, 12:31

S těma bateriema je to stále děs a běs. Měl jsem elektrokolo s přehazovačkou ( ne vyloženě čínu- ale s plným servisem u nás....) nové baterie ( 2 kusy) mně vydržely kolem 12 km ( měly vydržet 15) ale záleží na terénu , po roce byly cca po 7 km pryč. Píšou sice, že vydrží až 3 roky, to ano- ale nedá se na ně jezdit. Lidi, co to koupili na hory byli zoufalí- po 5 km jim to v kopci zdechlo nebo skoro nejelo.
Takže u motorky, auta to bude podobný- po roce se kapacita hodně rapidně sníží
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Akumoto

Příspěvekod mil2house » 22 bře 2013, 12:42

Prosím necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět, díky

Jaká chemie baterie, kapacita, balancování?
Naposledy upravil KYBLOS dne 22 bře 2013, 12:48, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Pohony na elektriku mají budoucnost! Kdo nevěří, ať na Hybrid.cz běží!
Uživatelský avatar
mil2house

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 15 kvě 2010, 19:04
Bydliště: Vrchlabí
Skútr / moto: XSG a Scooty
Tuning / úpravy: to příjde... :) Už přišlo... ;)

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 22 bře 2013, 12:56

Milan57: řekl bych, že se u tebe jednalo ještě o olověné baterie a ty kola byly tady tak jakoby v začátcích, kdy ještě ta jejich technika nebyla tak dokonalá. Já mám baterii Li-pol - lithium polymerovou a věř mi, že jsem např. zkusil jet na chalupu 45km, kde se jede i kokořínskem. Dojel jsem úplně s klidem - nebyla baterie vyšťavená - nabil jsem baterii, pokecal s našima, najedl se, skočil se projít se psem a když byla baterie nabitá, sedl jsem na kolo a jel jsem domů - opět 45 km. Žádný problém s dojezdem jsem zatím nepozoroval a baterii dávám nabíjet po najetí cca 50 km :wink: Nyní mám najeto 3080 km a necítím, že by byla baterie slabší. Mám tohle kolo:
http://kyblos.rajce.idnes.cz/2.10.11_Mo ... ek_001.jpg
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod Milan57 » 22 bře 2013, 13:07

Tak to máš supr, gratuluju,
Kolo bylo tuším z roku 2005
Ano byly tam těžký olověný baterky vážily obě dokromady přes 12 kilo. Váhy i s kolem byla 34 kilo a to jsem tahal do 3 patra bez výtahu ( cca 77 schodů)- z toho jsem byl bez šťávy i já sám. Kdyby vydržely dýl nedával bycj to pryč, ale takto mě to ročně stálo cca 2400,-, a to jsem hlavně šlapal ( 6 převodů na zadní kolečko, šlo i do terénu jako horské kolo) a baterky používal jen do kopce.
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

Re: Akumoto

Příspěvekod KYBLOS » 22 bře 2013, 13:15

To je síla no. Takovou váhu do schodů :shock: Já tahám kolo do cca 1,5 patra, ale to kolo váží cca 22kg. To šlapání u tebe je samo taky " pěkný ". Já taky šlapu, ale s asistencí motoru, takže bych to spíš nazval, že pouštím nohy na pedál jejich váhou. Můžu jet jen na plyn tj. bez šlapání, ale to zaprvé baterie vydrží cca polovinu toho co s příšlapem a zadruhé, já se hýbat chci, ale aerobně, ne, že budu zabírat silou. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Akumoto

Příspěvekod Milan57 » 22 bře 2013, 13:22

To je fakt slušný, uvidím zda se časem opět odvážím koupit.
Moje bylo 400 watt ( krátkodobě až 800 watt a bylo jedno, jestli jedu s příšlapem nebo ne- jakmile jsem zmačkl páčku motoru- už to odebíralo normálně. Nabíjení taky 4-6 hodin dle vybytí
Ale do lesa na houby to bylo supr- jezdil jsem po lese a vždy někde zapíchl a běhal kolem kola a hledal houby-- to jen na okraj o elektrokolech
Obrázek Spotřeba CTX 700

Dříve. Honda Wave 110i- prodáno
Uživatelský avatar
Milan57

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 230
Registrován: 10 srp 2012, 15:17
Bydliště: Vesnička hlavní- středisková
Skútr / moto: Honda CTX 700 DCT- Na Prodej !
Tuning / úpravy: batoh na zádech stačí

PředchozíDalší

Zpět na Elektrické skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník