co ja vim tak LiFe se doporucuje skladovat nabity na 70%, pokud se s tim druhy den pojede tak je to fuk, ale treba pri odlozeni na zimu je to dost zasadni
teplomer je vec sice pekna, ale tento je urcen k mereni venkovni teploty, tak si nejsem jisty, jestli ti na mereni regulatoru staci svym rozsahem a hlavne zajimava je teplota uvnitr, ne az na chladici
zajimave by mohlo byt krome teploty reglu i mereni teploty uvnitr baterioveho packu a teplota motoru, napeti baterie a proud - takove mereni dneska nestoji skoro nic, nechapu proc to tam nemaj od vyroby, mohlo by si to ty hodnoty rovnou ukladat a v servisu by se ty data jen stahly a nemuselo by se kuli testu baterky jezdit 95km
zkratka ty elektro skutriky maj pred sebou jeste dlouhou cestu, zatim to ve me budi dojem cisty predelavky cinskejch benzinaku.
kdyz jsem se o to zajimal, tak jsem si byl projet Guewer a moc dobry dojem na me neudelal - byla to typicka cina, zato tam meli paradni elektrokola od stejneho vyrobce
jak je na tom toto? co treba pneu je to nejaka slusna znacka a nebo je to 100% cina? koukam, ze stridak tam je - ten vydrzi i kdyby byl cinskej pokud se do nej nedostane prach. tak zbyva kvalita regulatoru a hlavne kvalita baterky
no a pak tu je druha stranka veci - kvalita motorky jako takove, pac jestli je to typicka cina s mekkym ramem, mizernejma brzdama, gumama co vydrzej petinu toho co normalni, mizerny perovani, praskajici plasty, pretazeny ci naopak povolujici se srouby, tak to se da omluvit u neceho za 20000 max. 30000, ale ne u neceho za 60000
Ono teda v cine nemaj vsechno spatny, treba lipolky Hyperion ktery tam vyrabej patri v modelarine mezi spicku, ale je to spis vyjimka.