Ptal sem se na ekolo ohledně dobíjení a bylo mi odpovězeno toto:
Antonín Sedlák, 3. října 2011 11:31
Dobrý den, určitě to není hloupá otázka, ale důležitý dotaz. Rozhodně je pro životnost a kapacitu baterie lepší, pokud je dobíjena v celých cyklech, tzn. vyjezdit co nejvíce( ne úplně "do mrtva") a poté ji nabít do plna. Ve vašem případě, pokud nejezdíte ještě mimo jízdy do práce, bych dobíjel až po příjezdu domů nebo až po dvou jízdách. Baterie vydrží cca 35-55 km na jednou nabití.
viz.
http://ekolo.cz/silvergo-d1Jak říkám, úplně sem to nikdy nevybil, páč si to dost hlídám. Vidět, že se blíží úplný vybití, vypnul bych motor a domů to došlapal vlastnonožně
11.5. edit:Je to asi jako když si na normálním kole naložíš nějaký zadní brašny....
Tím chci říct, že to nijak zvlášť těžký není, protože to není jako nějaký takovýto kekel:
http://www.kupsikola.cz/worker-kigali-detail_570Ten totiž váží sám o sobě s baterií 45 kg.
Tedy jednou tak těžký než moje SilverGo
Jediný, o co je vlastně SilverGo těžší než normální skládačka, je váha baterie - 3,1kg + váha motorku v zadním kole a ten váží 2,85 kg, takže fakt jako když si na kolo dáš zadní brašny s nějakým 6 kg nákladem. Nic dalšího to kolo nebrzdí.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 17 lis 2013, 15:19, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou