od Peťas » 10 lis 2010, 23:46
Má to spoustu výhod,ráno zapnu i když je na sedle rosa setřu, zapnu a sednu, během minuty sedlo hřeje a potom si teplotu zmenším.Nejvíce trpí ruce, konečky prstů,vyhřívané "hefty" a od spodu, když je ti zima, nebo sedíš ve vlhku na sedle, ve vodě, tak to není nic moc. Když prší, leje, voda stéká ti pod zadek a i když máš nepromoky je ti po delší době zima a vlkost pronikne. Když cítíš teplo, od spodu dodá ti to energii,sílu,je to i psychický pomocník, víš,že bude o tebe postaráno. Zažil jsem, že jsem neměl nepromoky a celý mokrý a na vodě sedící,jel několik hodin. Věř, že se sedlem hřejícím je to snesitelné.Nikomu to nevnucuji a je to můj názor.Každé zpříjemnění pro motorkáře při nepřízni počasí je skvělé. Ať plexi,vyhř.hefty,sedlo,deky atd. Vymýšlím teď ještě vylepšení,tzv topení na nohy.Jednoduché,vyvrtáš otvory v plastu za vodním chladičem,na každé straně po jenom otvoru,ideální je tam dát ze staré Š120,105. Kruhové výdechy z palubní desky, jsou na krajích po jednom ks. Jsou jednoduché a dobře těsní na zavření v létě,manualně jen zatlačíš. Když dáš malý ventilátorek, funguje to skvěle.Teď nemám čas, ale nafotím to na SW až to budu mít.