Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
31 srp 2012, 16:27
Mno blíží se to asi o tom začnu taky uvažovat..
31 srp 2012, 16:31
Tak já s nima mám utrum
V Hondě na Jarově mi technik řekl že když si to tam dám sám tak mi můžou neuznat záruku
ale že mi to samozřejmě prodají a namontují za 4000,- ( normální stojí kolem 1600,- a montáž je připojit + a - ) jsem myslel že mi hrábne
31 srp 2012, 16:46
Jojo, je to klasický blábol, který jsme slyšeli už mnohokrát od různých prodejců Honda.
Je toho tady na fóru hodně, jako třeba za zapojení 12V zásůvky do předpřípravy v palubce u SW-T400 si technik ve Vestci řekl "Asi tak 5000,-" s dodatkem "bez materiálu, samozřejmě".
Neřešit je, dát si v klídku vyhřejvaný heftíky a kdyby náhodou něco, tak prostě obětuješ tu hoďku práce a vrátíš jim tam originály, aby měli pánové od Hondy při reklamaci radost.
31 srp 2012, 22:56
Klucii to zkousi a zkousi....
01 zář 2012, 09:08
Luca_69 píše:Mno blíží se to asi o tom začnu taky uvažovat..
Už je na čase začína se ochlazovat.
Taky je budu během září objednávát.
01 zář 2012, 23:06
HonzaR píše:Dík, Veno.
Ahoj Tome, ty máš gripy OF693? Jakou mají, prosím tě, šířku? Dík, H.
změřím a dám vědět
07 zář 2012, 07:32
Oxfordy právě montuju a potřeboval bych vědět, kam zapojujete zdroj? Zda přímo na baterii, jak radí návod, nebo na spínačku na proud v poloze klíčku "start"? Přímo na baterii znamená riziko, že při parkování na ulici kdejaký jouda co si bude skútr prohlížet může vyhřívání zapnout a vytlouct baterii (vypíná automaticky při napětí 11,5V, což je už málo).
07 zář 2012, 07:48
Já si je namontoval přes relé a máš svatý klid, Už jsem to tu tuším někde dával.
Naposledy upravil
saimon1 dne 07 zář 2012, 08:50, celkově upraveno 1
07 zář 2012, 07:49
Já měl Oxfordy napojené napřímo, ovšem ovládání mám nešťastně schované v levém kastlíku ( B650). Nesčetněkrát se mi stalo, že jsem je zapoměl vypnout a se strachem se vracel, jestli nastartuju.
Předělal jsem to tedy přes spínací relé na + od klíčku a mám klid. Má to ovšem nedostatek, že při každém zastavení/ vypnutí motoru se vyhřívání vypne a následně se musí zapínat.
Tak si můžeš vybrat.
07 zář 2012, 08:46
Řešení přes relé je asi nejvíc profi. Ovladač schovaný v kastlíku má taky svou výhodu, aspoň bych ten miniaturní kastlík nějak využil. Já totiž nemám moc možností, kam ovladač dát, nerad bych vrtal do panelů díry. Zatím to mám provizorně oboustrannou nálepkou na panelu řídítek, čas ukáže (ne)praktičnosti... Dík.
07 zář 2012, 13:24
jaj, zapomněl jsem je změřit tak dej vědět jestli je to ještě oktuální.
pokud vím tak ty oxfordy nezačnou topit pokud není nastartováno
musí ze zvednout napětí což je až po startu.
07 zář 2012, 13:29
Provizorně to mám na baterii, bez relé. Topí to i bez motoru. Změřit gripy už nepotřebuju, dík. Oxfordy vypínají při poklesu na 11,5V což je už docela vybitá baterie.
07 zář 2012, 13:30
tam u té jednotky, stejná velikost jako je ovladač, tak tam je přeci ještě drát ovládání a to je ten plus který sleduje napětí
18 zář 2012, 08:00
Nevíte někdo, jak je to s reklamací? Mě odešla ovládací krabička - po otočením klíčku topila pořád naplno. V prodejně, kde jsem ji kupoval, po mě chtěli i ty hefty. Tak jsem se prodavači snažil vysvětlit, že hefty jsou nalepeny, že bych musel do servisu na demontáž a pak zase na montáž nových heftů a kolik mě to bude stát peněz....Reklamaci teda přijal, ale že neví, co na to řekne výrobce. Tak jsem zvědav, jak odpoví. Podle mého je blbost, když je rozbitý ovládání a dá se vypojit z konektorů, abych musel odlepovat i hefty.
18 zář 2012, 08:06
To je jednoduché. Ať tam pošlou z nového balení hefty a vadnou krabičku a je to