Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
15 bře 2011, 22:10
Rady, určitě chci motorkářskou navigaci (jinde než na skútru ji používat nebudu). Pokud Garmin tak Zumo 220, pokud Tomtom tak Rider Europe 2nd edition. Proč je ten tvůj kolega s tím Riderem nespokojený? Je obecně ten Rider špatný (2nd edition i ta osekaná 3rd edition Regional) nebo jen ta trojka? Naviguje špatně?
15 bře 2011, 22:46
TT naviguje aspon podle mne lip na beznych komunikacich nez garmin. U Riedru ale i u jinych navigaci je bohuzel na motorce spatna citelnost displeje na slunku. Garmin 500/550 je v tomhle bezkonkurenci a co se me osobne libi jsou tlacitka mimo displej. Kdyz sem se kolegy ptal na srovnani TT riedra a Zumo 500/550, tak mi ho proste nedoporucil a sam ho ani nepouziva. TT Rieder je oproti garminu dost orezany a to oba typy a neumi to spojit soucasne pres BT mobil a BT komunikaci v helme. Take vodotesnost je na nizsi urovni nez u Garmina a mam takove tuseni, ze pokud je pripojen k nabijeni, tak je nutne oddelat gumovou krytku USB konektoru. Aktivni drzak totiz neni soucasti baleni a stoji pres 3000,-
http://www.motopokec.cz/pokec/na-motork ... 1447t.htmlhttp://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=96034&fid=22
15 bře 2011, 23:41
Stix: záruka u Hondy padá v případě, že na motorce/scootu bude provedena nějaká nevratná úprava. S instalací zásuvky zapalovače by teoreticky problém být mohl, pokud by se to nenechalo dělat přímo v Hondě, ale i tak je ještě možnost a to:
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... r-atv-moto ,
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... baterie-m8 - nástavce je možno kdykoliv z baterie sundat a v takovémto případě je neuznání záruky už nemožné! Co se baterie týče, tak je to, přesně tak jak píše janon
Rady: nevím o jakém typu Rideru se bavíš, ale aktivní držák na nabíjení je součástí balení a to 100% alespoň u neosekané verze.
15 bře 2011, 23:59
Také přemýšlím o navigaci. Má smysl dnes koupit starší TOMTOM RIDER 1 místo nové 3rd edition Regional ? Co jsem koukal, tak vlastnosti jsou prakticky stejné. Rider1 bude mít starší mapy a SW, ale zas je k tomu třeba aktivní držák a BT sluchátko. Kupovat plnou verzi Ridera 2 vzhledem k tomu, kolik toho najezdím nehodlám.
16 bře 2011, 00:05
Samozřejmě záleží za kolik ho seženeš, ale co jsem se např. po Riderech koukal, tak za A, jich moc není nebo alespoň já jsem jich moc nenašel (myšleno bazarových) a za B, pokud jsem nějaké objevil, tak cena moc dolu nešla. Mapy i SW můžeš aktualizovat a držák i BT jsou prakticky k nezaplacení
16 bře 2011, 00:10
Zatím jsem našel jeden v aukci, která končí až za několik dní a zatím je cena o dost níže než ta nová ořezaná verze. Pokud níže i zůstane, tak do toho asi půjdu.
16 bře 2011, 00:17
TomTom Urban Rider se dá z Německa novej kolem 200Euro.
Odkaz
HERE
16 bře 2011, 08:18
wictor píše:Rady: nevím o jakém typu Rideru se bavíš, ale aktivní držák na nabíjení je součástí balení a to 100% alespoň u neosekané verze.
Wictore asi zalezi kde a za jakou cenu ho koupis. V sunnysoft je stale nabizen bez aktivniho drzaku
http://obchod.sunnysoft.cz/zbozi/135ZTT ... ional.html Zrejme se podle ceny ale jedna o orezanou verzi.
16 bře 2011, 10:09
Rady, to je určitě ta ořezaná verze - jen 19 zemí Evropy, bez držáku a co mi nejvíc vadí - bez slotu na SD kartu.
16 bře 2011, 10:16
Wictore, předpokládala jsem, že připojení kabelu k akumulátoru skútru je vždy nevratná změna. Jestli je to ale takhle jednoduchý (snad má akumulátor v SH ten CTEK konektor), tak bych měla problém s dobíjením vyřešený. Nevím, jak je akumulátor dostupný, ale zřejmě bude třeba odšroubovat nějaký ty plasty. Ten drát k navigaci tam máte od sedla k řidítkům jen tak volně (nikde neuchycený)?
16 bře 2011, 10:38
Pokud jde ještě o to propojení přes bluetooth - mobil neřeším, ale potřebuju mít přes bluetooth možnost komunikace s druhým skútrem a propojení s navigací. Součástí balení toho Tomtoma je Scala Q?, která mi asi bude k ničemu, protože druhý skútr má Nolanku s n-comem a já budu mít taky Nolanku. A když už je to tam pro ten s n-com připravený, tak asi taky s n-comem (n-com údajně nekomunikuje s jinými intercomy). Někde jsem se dočetla, že N-com má možnost napárování jen jednoho kanálu, ale zase v návodu píšou, že má přednost komunikace s druhou motorkou, tj. po dobu komunikace s druhou moto se ztiší (nebo přeruší) zvuk z navigace. Tak mi není moc jasný, jak je to s tou možností jen jednoho kanálu. Nemáte někdo zkušenost s tím n-comem od Nolanu? Docela jsme si to dost zkomplikovali nákupem helmy s n-comem, netušili jsme tenkrát, jaká jsou omezení a jaké jiné intercomy jsou na trhu.
16 bře 2011, 11:13
Stix píše:Rady, to je určitě ta ořezaná verze - jen 19 zemí Evropy, bez držáku a co mi nejvíc vadí - bez slotu na SD kartu.
No na tento nedostatek jsem uplne zapomel. Z meho hlediska kdo chce motonavigaci, tak je lepsi vzit Garmina. Ma lepsi hardwer a take prislusenstvi. Na srazech skutru a BMW vidim jen Garminy a nebo klasicke autonavigace, ktere jsou podstatne levnejsi a vetsinou toho umi i vic.
16 bře 2011, 12:20
Garminu tak nejak nerozumim. Misto aby vylepsil verzi Zumo 550, tak ji prestane vyrabet(i kdyz v prodeji jeste je) a misto ni je 660
16 bře 2011, 18:55
Já používám běžnej Tomtom Xl. Do auta ho nacvaknu, no a na mašinu či skůtr ho dávám do takové té taštičky na zip, co by měla být i vlhkotěsná, se slídou (jasně, není to slída, ale průhlednej vršek) nahoře. Je to polstrovaný, takže myslím, že se tam má alespoň tak, jako v autě. A nabíjecí káblík dávám do zástrčky - prodlužka s pojistkou vedená přímo k aku. Nic nevratnýho a to už mám po záruce hooodně dlouho
16 bře 2011, 21:10
Stix: CTEK konektor akumulátor standardně nemá, ale stačí si ho objednat viz. odkazy co jsem sem dával a je po starostech