Určitě jde. Zkus tekutý kov, nebo jiné dvousložkové lepidlo. Nevýhodou je cena. Nebo sežeň někoho v okolí, kdo ho má a kdo ti ho za nějakou korunu namíchá. Potom řádně odmastit, případně zdrsnit a slepit.
Kymco Xciting 500i. a nejčastěji k vidění " Festina Lente "" Lepší být v šest doma, než o půl šesté v márnici "
Magnet z lednice bude moc velký a těžký, můžeš rozhodit vyvážení kola. Raději počkej a kup magnet ve šroubu, určený k tachometrům. Dá se vybrat z více provedení.
padiny se nevyvazujou ne? ja nemam vyvazenou ani 125 a zadny problem to necini - nevyvazeny kola se projevujou od 100km/h vys samozrejme kdyz ten rozdil neni moc velkej, ale to jeden neodym nezmeni a nebo to pouzit v paru proti sobe
Já jsem kdysi lepil na kolo malý neodymový magnet, cca 2 gramy, takže netřeba vyvažovat. Lepili jsme to klasika sekunďákem, drželo to parádně. Ale jednou krásného dne se neodym rozpadl a na loukoti zůstal kus chromového obalu magnetu ...
Nikde neni psáno co se musí a nemusí. Je to na každym co si na skútra namontuje. Já ať montuju cokoliv - 50 ccm , 250 ccm , auta,vždy necham kola vyvážit. Nevidim jedinej důvod proč to nedělat....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...
Malinko se suneme k vyvažování kol. Na to je jiné téma. Přesto si neodpustím poznámku. Vždy bych dal kolo vyvážit. Člověk má potom aspoň pocit, že udělal pro sebe maximum. A teď zpět k magnetu. Asi jsem to trochu nepobral. Odkaz na šroub a pak lepit magnet na kolo. Nějak mi to nejde dohromady. Takže pokud se to bude chtít vysvětlit, přečtu si to, pokud nebudu to vědět. Na prvotní dotaz jsem odpověděl.
Kymco Xciting 500i. a nejčastěji k vidění " Festina Lente "" Lepší být v šest doma, než o půl šesté v márnici "