Dalas píše:Jako, že jsem si to zavařil tím, že jsem jel po hlavní? Možná ten nákres není detailně propracovaný-nejsem grafik ale není to jako nájezd na dálnici apod, ale normální T křižovatka, malinko "protáhlejší", ale s tím, že řidič z vedlejší musí-měl by přibrzdit a víc se porozhlédnout, jestli opravdu něco nejede. Možnosti jsou: bud mě přehlídl (kvůli neviditelnosti skútru), nebo nebyl odtadyma a myslel si, že má přednost zprava a nevšiml si značky, nebo byl lízlý-zfetovaný. Prostě jel, aniž by zpomalil a zjistoval jestli má volno..profrčel to jak kdyby byl bůh silnice. Nastěstí to bylo ojedinělé, ale i tak mě to zneklidnilo, ohledně boční viditelnosti skútru. Auta jsou sice na tom podobně, ale tam by to odnesl jen nějaký případně ťukanec, ale na skútru by to mohlo dopadnout daleko hůř.
JardaB píše:Nikdo nezpochybňuje právní stav věci. Jen jsem tě upozornil, že na dvoukolce bývají následky střetu horší a proto je dobré myslet i za jiné řidiče. Jednou z typických situací je pohyb v mrtvé úhlu, kdy musíš počítat s chybou řidiče plechovky. Pokud s tím nepočítáš, vystavuješ se problému ač si jej nezavinil. Rozmlácenej v nemocnici, či na vozejku, můžeš 100x říkat, že někdo jinej byl blxxc. Už ti to nepomůže.
Pokud nebudeš počítat s chybami jiných vystavuješ se vyššímu riziku a následky krizové situace si ponese ty sám. A o tom proč ten řidič udělal chybu budeš moci teoretizovat do nekonečna od: arogantní blbec, ... po, .... starý dement.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků