zdravim vas,
tiez by som pridal par veci k piston stopperu.
ked som ladil svoj prvy skuter, mal som piston stopper a pouzil som ho asi 70krat (viete ako to je s ladenim)
nemal som absolutne problem a postupoval som presne ako tu pisete s vzdy s jemnym dorazenim piestu na piston.
na druhej strane nech pridem hoci kde do servisu, nechcu onom ani len pocut a nazyvaju to peknou hlupostou. vraj vziadnom pripade nemoze nic tlacit na piest...
nazory su rozne, svojim sposobom kazdy ma pravdu.
ja osobne pouzivam najnovsie tuto fintu:
vyberem sviecku - piest dam do spodnej polohy - do priestoru valca spustim povraz (v ziadnom pripade to nemoze byt spagat s ktoreho sa trusi, jednoducho poctivy povraz) - potom dotlacim piest a demontujem. vyhodou je ze tlak na piestje rozlozeny na celu plochu - tento postup ale pouzivam raz/dvakrat za rok a o teplote valca sa asi ani nemusime bavit, takze pri testovani nezostava nic ine len piston alebo tu pistol
