No, pokud je to analogový ampérmetr, tak do Dalas píše správně. Při začátku nabíjení vybité baterie dává nabíječka nejvyšší proud, to znamená, že je ručička vpravo od nuly. Při nabíjení se zvyšuje napětí a proud dodávaný nabíječkou postupně klesá, tj. ručička se vrací k nule. To všechno za předpokladu, že je baterie v pořádku.
Tady se ale zdá, že je KO nějaký článek. Při nabíjení se dostane do zkratu a tím pádem se znovu začne zvyšovat proud a ručička se začne opět vychylovat doprava.
Chytrou nabíječku zn. CTEK mám taky. Ale ony ty nabíječky jsou někdy chytré až moc. A to tak, že hodně vybitou baterii vyhodnotí jako nabitou a dál nenabíjí. V takovém případě se musí nakopnout nějakým tvrdým napětím. Takhle to dělám s tužkovými bateriemi. Nabíječka Voltcraft se tváří, že vůbec žádný článek nevidí, nebo nahlásí, že je FULL. Stačí ale, když tento článek na vteřinu připojím např. k motobaterii, dám zpět do nabíječky a ejhle, najednou nabíjení naběhne. Ano je to nebezpečné, článek může vybuchnout když se to připojí na tvrdé napětí moc dlouho. A proto píšu "vteřinku" a snad ani to ne, prostě jenom škrt o svorku, i tak se citelně zahřeje. Zkrat se prostě odpálí a článek funguje dál.
U olověné baterie jsou ale články v sérii a to většinou bohužel znamená investici do nové