Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
09 led 2011, 13:15
tak od čtvrtka 13.1 opět v akci za 499,-
info a dokonce video
zde
09 led 2011, 20:02
jj, právě s ní dobíjím battery of PCX
09 led 2011, 20:05
Já s ní udržuju battery of X9
Zatím mě nikdy nezklamala, nabíjela mi skútr, auto a opět skútr, no problemo
09 led 2011, 20:29
Mám ji taky,dobíjím s ní auto i moto a není s ní žádný problém.
09 led 2011, 20:56
Ahojky.Vlastním též nabíječku z Lídlu už asi druhou sezonu a nabíjím s ní dvě autobaterie, svýho skútra a zatím s nabíječkou absolutní spokojenost. Lubíno
09 led 2011, 23:01
Díky za radu koupím, zkusím, uvidím snad nevyhořím
13 led 2011, 19:01
Tak jsem ji koupil a mam rozporuplny pocit,na to ze to ma davat 3,8A (coz je tady na autobaterii docela malo) je nejak moc lehka a z toho usuzuju ze to trafo v ni bude stat za pikacu
Taky mam hned po pokusu nabit auto baterku problem,po pripojeni se rozsviti ze je pripravena a pri pokusu zvolit nabijeci program jen zacne blikat nabijeni aktivni a zadny program se nezapne a po chvilce se jen prepne do pohotovosti.Nejaky rady co delam spatne?
13 led 2011, 19:11
no trafo v ní určitě nehledej je tam spínaný zdroj
pokud se přepne do udržovacího režimu tam by měla být baterie nabitá
změř napětí baterie naprázdno(ne hned pojízdě a po nabíjení) 12.7-12.8 V je v podstatě plná kapacita baterie
a nebo to je šmejd
13 led 2011, 19:31
Jak praví Murphy, selžou-li všechny možnosti, přečtěte si návod
Pokud bliká kontrolka nabíjení, tak je akumulátor hluboce vybitý a nabíječka jej nabíjí pulzně až do dosažení cca 10.5V, pak by ovšem měla přejít do normálního nabíjecího režimu. Buď je akumulátor vybitý opravdu hodně a nabíječka už ho nedokáže oživit, tedy přejde do stand-by, a nebo je opravdu vadná nabíječka. Zkus proměřit akumulátor a nebo zkus na nabíječku připojit jiný akumulátor, abys eliminoval možnosti.
13 led 2011, 19:40
Nejspíš blbost,ale taky jsi mohl přehodit kabely.
13 led 2011, 19:46
Tak kabely jsem teda rozhodne neprehodil.Je to baterka co se mi vali uz rok doma.Meril jsem ji a pod to minimum nema takze by ji mela nabijecka ozivovat ale misto toho se prepne do stand-by.Zkusim potom jeste jinou baterku.
13 led 2011, 19:59
Mě šlape bez problému.Nabije moto i auto.
14 led 2011, 00:25
Trafo v ni teda urcite neni a to je dobre, alespon se s nim clovek nemusi tahat a spotreba kdyz udrzuje je skoro nulova. Vzhledem k cene, cekam vetsi procento smejdu, ale od toho je zaruka aby sis ji pripadne vymenil za dobrou. Zkusi ji na jiny baterce a popripade zreklamuj. Me funguje super. Jedine co ji muzu vytknout je, ze nenabiji uplne na 100% kapacity, ale konci asi na 92% - to mi ale vubec nevadi, naopak to usetri zdlouhavou fazi zaverecneho nabijeni, kdy je baterka hodiny nabijena temer nulovym proudem.
Pri pripojeni na 12V baterii je ve standby modu, po zmacknuti mode by mela poznat, ze se jedna o 12V baterii a prepnout na kontrolku motorky, dalsim stisknutim si muzes prepnout na auto, pripadne nabijeni v chladu. A mela by svitit cervena kontrolka nabijeni, kdyz je nabito prepne se do udrzovaciho rezimu a sviti zelena.
14 led 2011, 01:08
Legrácka s vypínáním při opravném pulsním režimu je normální. Měj trpělivost a zapínej jí tak dlouho až blikání přejde do režimu normálního nabijení a pak nech nabít do zelený. Tohle ty nabíječky dělají všechny když je baterka hodně v háji. Nicméně intervaly kdy se z blikání vypne se prodlužují a nakonec nabíječka baterii opraví a nabije. prostě buď tvrdohlavej a zapínej jí dokud se nechytne.
14 led 2011, 10:52
Mám taky nabíječku z Lídlu a mě dělá toto.Po zapojení a zapnutí se na dvě vteřiny rozsvítí že nabíjí,a potom přepne do nabito.Přitom baterka už stojí přes tři měsíce při teplotě 3-7 st.Je stará 4 roky baterka.Co to asi znamená
.