od Mr.Voza » 22 led 2014, 08:54
Karelbrezky píše:Jo.
Display ukazuje okamžité napětí, v grafice baterie blikají dle stavu jedna až čtyři čárky. Skutečný dodávaný proud jsem ještě neměřil, neb auto mám teď služební a věci mám ve svém. Při výpadku napětí podrží nabíječku nabíjená baterie. Ovládání jako u staré verze. Hluboce vybité baterie jsem nezkoušel.
Karelbrezky píše:Nepamatuje si. Drží jen po nabití, v udržovacím režimu.
Zkoušel jsi to? Mě to neudrží ani při nabíjení ani v udržovacím režimu. Když vytáhnu nabíječku ze zásuvky v kterýkoliv fázi nabíjení nebo udržovacího režimu a pak jí znova zapnu, tak naběhne znova do "standby" a čeká kterej mód vyberu. Je to normální, nebo je u mě něco špatně? Kde jsi vzal tu informaci, že při výpadku napětí má nabíječku podržet nabíjená baterie?
26.1. edit:A ještě dotaz na všechny - jak používáte ten režim se sněhovou vločkou 14,7V 3,8A? V návodu je napsáno, že je to k nabíjení 12V baterek 14Ah a víc
za studenejch podmínek.
Co jsou to studený podmínky? To je třeba když se baterka nabíjí v -10 stupních a větších mrazech, nebo se třeba dá považovat za studený podmínky i teploty +5 stupňů? Když tím režimem budu nabíjet autobaterku, tak abych jí zbytečně nepřebíjel.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 26 led 2014, 20:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP