26 dub 2010, 18:10
Balu píše:Někdo na nějakém fóru v minulosti rozebíral, že není dobré brát do motoru, kde je předepsán výrobcem 95 oktanový benzín, benzín s vyšším oktanovým číslem. Už si to přesně nepamatuje, ale technicky to rozebíral a co mi utkvělo, že tam je jiný bod zážehu, doba hoření atd. a že se motor může v extrémním případě i poškodit. Faktem je, že někde je od výrobce napsáno 95 oktanů a vyšší, pak to nevadí. Jinak konkrétně, co je napsáno shora, tak Shell V Power je aditivovaný 95 oktanový benzin, Shell Power Racing je 100 oktanový benzín. A pěkné rozdíly v cenách mezi jednotlivými druhy, že si myslím, že to ani nemůže mít efekt (v Praze 3-7 Kč/l).
26 dub 2010, 18:34
28 dub 2010, 20:49
28 dub 2010, 21:02
19 črc 2013, 19:10
19 črc 2013, 19:18
19 črc 2013, 19:25
19 črc 2013, 20:53
22 srp 2013, 19:52
22 srp 2013, 20:12
22 srp 2013, 20:30
22 srp 2013, 20:35
22 srp 2013, 20:43
22 srp 2013, 21:05
22 srp 2013, 21:37