Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
Odeslat odpověď

Re: benzín

29 kvě 2009, 12:05

kraken.99: Proste Majda je zlata, ja to rikam porad, nebude ti po ni smutno? :D

Re: benzín

29 kvě 2009, 12:33

je taková už asi žádná nebude jen těch koníků kdyby bylo víc :cry:

Re: benzín

29 kvě 2009, 13:40

Gulwi, teď, když už v sobě nemáš ty drahý dráty, tak je to na pováženou !!! Snad aby za tebe vždycky někdo raději natankoval. Pořád je to lepší, než chytnout u pumpy MODRÝM plamenem. :P :shock: :oops:

Re: benzín

29 kvě 2009, 16:51

Viceno, jezdil jsem s cisternou s benzínem 10 let a to co jsi napsal slyším poprvé. Pravda, cisternu musíš uzemnit, ale žádný předpis neříká že to má být 10 metrů daleko. A co se týče samotného stáčení, tak jakmile se uzemníš, můžeš začít cisternu vypouštět.Od toho je právě uzemněná :wink: Myslím že šofér co ti říkal že může stáčet až po půl hodině si dával na pumpě kafe a nechtěl abys ho honil :D

Re: benzín

29 kvě 2009, 19:41

VamB400 píše:" Maikl" tankovat nádrž do vzduchových kapes si myslím není zrovna rozumné. Hlavně né v letním počasí. Vím, dnešní materiály použity na nádrže jsou dost dobré, ale stejnak ..., nedělal bych to. Sorry, ale musel jsem to napsat. :D

Co se týče benzínu na cesty:
mám Neos50 a K400. Snažím se tankovat vždy když jsem skoro na dně, páč všichni víme, že se tam toho moc nevejde. Ale to neznamená, že nehlídám hladinu a okolní benzinky. Myslím, byl dotaz na spotřebu malé a větší kubatury. Neos50 jezdím do 3l. a s K400 do 4l. U větší kubatury můžeš jet na čvrt / půl / plný plyn, ale u 50-ky skoro vždy na 3/4 plynu. 8)

Neos do 3 litrů???? chtělo by se mi říct no ty p**o...tak to jsem nikdy nedal....na nejlepší spotřebu jsem se dostal 3,5l a to už je hodně dávno.Standartně jezdím za 4 a to je to sériovka až na drobnost ve varecu.A mám vyzkoušený ,že je uplně jedno jestli vyrazim mimo město a nebo jezdim po městě.

Gullwing:
tak já si myslim,že je umělotina a umělotina...se koukni pořádně na hromadu těch papírku co viseli na na obleční když jsi ho koupil z čeho to je šitý :-D
Jinak na pyro provozech platí co říkal ten nad tebou..dělal jsem v muničce 3 roky :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 09:01, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: benzín

30 kvě 2009, 22:10

No hézký, taková smršť reakcí...
No ta statika je dneska docela vychytaná použitím materiálů staticky vodivých. Kromě toho stojí soot na stojanu.
(viz. Stojan Jakotyč - student se samými výbornými, stojící druhý zleva) :D
Dneska už vás auto nekopne jako kdysi, a byly to kolikrát prdy.
Oblečení na scoota taky nebude z dederonu, tak se nebojte, nechci vás strašit, ale upozornit, že tankovat do petky a potom ji nechat šplouchat pod sedlem scootu je dobrá cesta jak se stát kosmonautem.
K tomu předpisu, dělal jsem celou vojnu pumpaře, a to co říkám platilo pro plniče pozemní techniky, to byly takové cisterny se zařízením jako benzinka. Normálně to v terénu vydávalo phm. Celé to vyžadovalo kotel úkonů a postupů, nebylo to jenom o stáčení do podzemky. Dokonce se každé tankované vozidlo muselo propojit s kostrou cisterny, takovýma kleštěma jako pro svářeče. To bylo furt urvané, důvod je nasnadě.
Docela často jsem s nima pracoval. Nevím co z toho platí doteď, ona ta technika už je trochu jinde, ale znova říkám, petky neeee-e.
Viceňa
Jo našel jsem to video. :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=x_t_zlVO5n0

Re: benzín

30 kvě 2009, 22:40

Ten v tom bilem balonovem plasti... Ale ja vam ho radsi stejne ukazu... :lol:

Re: benzín

09 čer 2009, 17:24

No lidičky já když počasí dovolí tak 3krát do týdne do práce a za ženou= 100km a benzínky podkávám dvě cestou tak vždy do plna.Ale co jsem zjistil tak jsem si tam tento týden nechal tak 4deci a ouvej už mě to zdechalo. No na to že to má nádrž na 5litrů a já tam nacpu skoro šest tak nic moc. Jo hned vám odpovím jak vím jak tam byli 4deci. No protože já chytrák jsem potřeboval natural do auta tak jsem vytáhl co šlo a nalil spátky ty čtyři deci.

Re: benzín

09 čer 2009, 22:03

A to se vyplati :mrgreen:, on se ten benzin v kopcich ruzne preliva a pak ti to muze samozrejme prisat vzduch. No a dneska ve zpravach rikali, ze mame jednu z nejhustnich siti benzinek v Evrope.. fajn pocit. Mimochodem, do scoota beru u OMV, protoze ji mam 3 km od baraku a doufam ze tam je i trochu kvalitnejsi benzin.. do auta beru zasadne u Tesca (6 km od baraku) nebo Makra, ale tam me stve ze to musim mit v hotovosti, proto tam moc nejezdim.. nebo uz se muze u Makro benzinek platit kartou? Jen takovy lehky off topic snad me za to nesezerete : )

Re: benzín

12 zář 2009, 21:49

Tak já sebou rezervu vozím. Když jsem ještě frčel na babetě, tak to byla opravdu loterie. Jednou jsem ujel na nádrž přes 200km, podruhý něco málo přes 100km. Žralo to podle nálady, takže jsem si pořídil láhev na benzín a vozil pro jistotu rezervičku. Když už jsem za to ty prachy dal, tak to využívám i teď. Mám něco podobnýho jako je tohle:

http://www.zelenazebra.cz/index.php?pag ... l&id=02803

Re: benzín

10 dub 2010, 20:15

A jaký benzín berete? 95 nebo 98?

Re: benzín

10 dub 2010, 21:22

Ahoj taky bych chtěl vědět odpověď na to jestli můžu do scoota Yamaha Neo's 50 2T tankovat na Shellce Shell V-Power nebo Shell V-Power Racing?Nemůže se něco poškodit? :?:

Re: benzín

10 dub 2010, 21:26

No jestli 95 nebo 91 máš v techničáku, ale určitě to bude 95 ...jo můžeš, když to je ten 95 Power racing a takový jiný vály...sice to má stejnej účinek, větší výkon by jsi cítil leda u lamba a né u skůtru, ale tankovat to klidně můžeš...všechno co má 95oktanů, ale kdybys načepoval něco jinýho kromě nafty, tak by se nemělo nic stát

Re: benzín

10 dub 2010, 21:48

Někdo na nějakém fóru v minulosti rozebíral, že není dobré brát do motoru, kde je předepsán výrobcem 95 oktanový benzín, benzín s vyšším oktanovým číslem. Už si to přesně nepamatuje, ale technicky to rozebíral a co mi utkvělo, že tam je jiný bod zážehu, doba hoření atd. a že se motor může v extrémním případě i poškodit. Faktem je, že někde je od výrobce napsáno 95 oktanů a vyšší, pak to nevadí. Jinak konkrétně, co je napsáno shora, tak Shell V Power je aditivovaný 95 oktanový benzin, Shell Power Racing je 100 oktanový benzín. A pěkné rozdíly v cenách mezi jednotlivými druhy, že si myslím, že to ani nemůže mít efekt (v Praze 3-7 Kč/l).

Re: benzín

26 dub 2010, 13:34

Motorum s karburatorem i se vstrikovani zadne nebezpeci nehrozi...

Psal jsem Yamaze a od servisaku me prislo ze 98,V-POWER, Verva 100 motocyklu neuskodi...
(ptal jsem se na moto 5 let stare..)
Odeslat odpověď