Nádoba na benzín

Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.

Re: benzín

Příspěvekod janon » 29 kvě 2009, 12:05

kraken.99: Proste Majda je zlata, ja to rikam porad, nebude ti po ni smutno? :D
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: benzín

Příspěvekod kraken.99 » 29 kvě 2009, 12:33

je taková už asi žádná nebude jen těch koníků kdyby bylo víc :cry:
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: benzín

Příspěvekod Mojda » 29 kvě 2009, 13:40

Gulwi, teď, když už v sobě nemáš ty drahý dráty, tak je to na pováženou !!! Snad aby za tebe vždycky někdo raději natankoval. Pořád je to lepší, než chytnout u pumpy MODRÝM plamenem. :P :shock: :oops:
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: benzín

Příspěvekod MikyMiky » 29 kvě 2009, 16:51

Viceno, jezdil jsem s cisternou s benzínem 10 let a to co jsi napsal slyším poprvé. Pravda, cisternu musíš uzemnit, ale žádný předpis neříká že to má být 10 metrů daleko. A co se týče samotného stáčení, tak jakmile se uzemníš, můžeš začít cisternu vypouštět.Od toho je právě uzemněná :wink: Myslím že šofér co ti říkal že může stáčet až po půl hodině si dával na pumpě kafe a nechtěl abys ho honil :D
MikyMiky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 746
Registrován: 07 srp 2008, 13:44

Re: benzín

Příspěvekod Neos50 » 29 kvě 2009, 19:41

VamB400 píše:" Maikl" tankovat nádrž do vzduchových kapes si myslím není zrovna rozumné. Hlavně né v letním počasí. Vím, dnešní materiály použity na nádrže jsou dost dobré, ale stejnak ..., nedělal bych to. Sorry, ale musel jsem to napsat. :D

Co se týče benzínu na cesty:
mám Neos50 a K400. Snažím se tankovat vždy když jsem skoro na dně, páč všichni víme, že se tam toho moc nevejde. Ale to neznamená, že nehlídám hladinu a okolní benzinky. Myslím, byl dotaz na spotřebu malé a větší kubatury. Neos50 jezdím do 3l. a s K400 do 4l. U větší kubatury můžeš jet na čvrt / půl / plný plyn, ale u 50-ky skoro vždy na 3/4 plynu. 8)

Neos do 3 litrů???? chtělo by se mi říct no ty p**o...tak to jsem nikdy nedal....na nejlepší spotřebu jsem se dostal 3,5l a to už je hodně dávno.Standartně jezdím za 4 a to je to sériovka až na drobnost ve varecu.A mám vyzkoušený ,že je uplně jedno jestli vyrazim mimo město a nebo jezdim po městě.

Gullwing:
tak já si myslim,že je umělotina a umělotina...se koukni pořádně na hromadu těch papírku co viseli na na obleční když jsi ho koupil z čeho to je šitý :-D
Jinak na pyro provozech platí co říkal ten nad tebou..dělal jsem v muničce 3 roky :)
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 srp 2013, 09:01, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: benzín

Příspěvekod vicena » 30 kvě 2009, 22:10

No hézký, taková smršť reakcí...
No ta statika je dneska docela vychytaná použitím materiálů staticky vodivých. Kromě toho stojí soot na stojanu.
(viz. Stojan Jakotyč - student se samými výbornými, stojící druhý zleva) :D
Dneska už vás auto nekopne jako kdysi, a byly to kolikrát prdy.
Oblečení na scoota taky nebude z dederonu, tak se nebojte, nechci vás strašit, ale upozornit, že tankovat do petky a potom ji nechat šplouchat pod sedlem scootu je dobrá cesta jak se stát kosmonautem.
K tomu předpisu, dělal jsem celou vojnu pumpaře, a to co říkám platilo pro plniče pozemní techniky, to byly takové cisterny se zařízením jako benzinka. Normálně to v terénu vydávalo phm. Celé to vyžadovalo kotel úkonů a postupů, nebylo to jenom o stáčení do podzemky. Dokonce se každé tankované vozidlo muselo propojit s kostrou cisterny, takovýma kleštěma jako pro svářeče. To bylo furt urvané, důvod je nasnadě.
Docela často jsem s nima pracoval. Nevím co z toho platí doteď, ona ta technika už je trochu jinde, ale znova říkám, petky neeee-e.
Viceňa
Jo našel jsem to video. :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=x_t_zlVO5n0
vicena

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 14 črc 2008, 23:57
Bydliště: Slavičín
Skútr / moto: piaggio x9-180 amalfi
Tuning / úpravy: na co?

Re: benzín

Příspěvekod Vitas » 30 kvě 2009, 22:40

Ten v tom bilem balonovem plasti... Ale ja vam ho radsi stejne ukazu... :lol:
Uživatelský avatar
Vitas

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 21 kvě 2009, 20:38
Skútr / moto: ItalJet Formula 50

Re: benzín

Příspěvekod stoupa1980 » 09 čer 2009, 17:24

No lidičky já když počasí dovolí tak 3krát do týdne do práce a za ženou= 100km a benzínky podkávám dvě cestou tak vždy do plna.Ale co jsem zjistil tak jsem si tam tento týden nechal tak 4deci a ouvej už mě to zdechalo. No na to že to má nádrž na 5litrů a já tam nacpu skoro šest tak nic moc. Jo hned vám odpovím jak vím jak tam byli 4deci. No protože já chytrák jsem potřeboval natural do auta tak jsem vytáhl co šlo a nalil spátky ty čtyři deci.
Uživatelský avatar
stoupa1980

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 09 kvě 2009, 15:50
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 150

Re: benzín

Příspěvekod Mitja » 09 čer 2009, 22:03

A to se vyplati :mrgreen:, on se ten benzin v kopcich ruzne preliva a pak ti to muze samozrejme prisat vzduch. No a dneska ve zpravach rikali, ze mame jednu z nejhustnich siti benzinek v Evrope.. fajn pocit. Mimochodem, do scoota beru u OMV, protoze ji mam 3 km od baraku a doufam ze tam je i trochu kvalitnejsi benzin.. do auta beru zasadne u Tesca (6 km od baraku) nebo Makra, ale tam me stve ze to musim mit v hotovosti, proto tam moc nejezdim.. nebo uz se muze u Makro benzinek platit kartou? Jen takovy lehky off topic snad me za to nesezerete : )
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: benzín

Příspěvekod oggy » 12 zář 2009, 21:49

Tak já sebou rezervu vozím. Když jsem ještě frčel na babetě, tak to byla opravdu loterie. Jednou jsem ujel na nádrž přes 200km, podruhý něco málo přes 100km. Žralo to podle nálady, takže jsem si pořídil láhev na benzín a vozil pro jistotu rezervičku. Když už jsem za to ty prachy dal, tak to využívám i teď. Mám něco podobnýho jako je tohle:

http://www.zelenazebra.cz/index.php?pag ... l&id=02803
Uživatelský avatar
oggy

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 08 zář 2009, 11:22
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Generic Ideo

Re: benzín

Příspěvekod Laminator » 10 dub 2010, 20:15

A jaký benzín berete? 95 nebo 98?
ex CPI Aragon 50 S-line,
ex Piaggio X9 180 Amalfi - prodáno :-(
ex Piaggio X9 500 ie Evolution - prodáno :-(
Piaggio X9 200 EVO
Obrázek Spotřeba PIAGGIO X9 200 Evo X9 14 kW / 0 HP
Uživatelský avatar
Laminator

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 269
Registrován: 29 dub 2008, 21:11
Bydliště: Praha 3 - Žižkov,Jarov
Skútr / moto: Piaggio X9 200 EVO

Re: benzín

Příspěvekod g@briel » 10 dub 2010, 21:22

Ahoj taky bych chtěl vědět odpověď na to jestli můžu do scoota Yamaha Neo's 50 2T tankovat na Shellce Shell V-Power nebo Shell V-Power Racing?Nemůže se něco poškodit? :?:
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz
Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km
Uživatelský avatar
g@briel

500+
 
Reputace: 26
Příspěvky: 603
Registrován: 02 dub 2010, 16:43
Bydliště: Milovice(CZ),Snina(SK)
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS - Šedá matná metalíza Cynos
Tuning / úpravy: reflexní proužky na kola,přilba HJC IS-MAX II fluo green

Re: benzín

Příspěvekod sedli » 10 dub 2010, 21:26

No jestli 95 nebo 91 máš v techničáku, ale určitě to bude 95 ...jo můžeš, když to je ten 95 Power racing a takový jiný vály...sice to má stejnej účinek, větší výkon by jsi cítil leda u lamba a né u skůtru, ale tankovat to klidně můžeš...všechno co má 95oktanů, ale kdybys načepoval něco jinýho kromě nafty, tak by se nemělo nic stát
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: benzín

Příspěvekod Balu » 10 dub 2010, 21:48

Někdo na nějakém fóru v minulosti rozebíral, že není dobré brát do motoru, kde je předepsán výrobcem 95 oktanový benzín, benzín s vyšším oktanovým číslem. Už si to přesně nepamatuje, ale technicky to rozebíral a co mi utkvělo, že tam je jiný bod zážehu, doba hoření atd. a že se motor může v extrémním případě i poškodit. Faktem je, že někde je od výrobce napsáno 95 oktanů a vyšší, pak to nevadí. Jinak konkrétně, co je napsáno shora, tak Shell V Power je aditivovaný 95 oktanový benzin, Shell Power Racing je 100 oktanový benzín. A pěkné rozdíly v cenách mezi jednotlivými druhy, že si myslím, že to ani nemůže mít efekt (v Praze 3-7 Kč/l).
Honda Gold Wing GL 1800, 87 kW, černá perleť, r.v. 2006, spotřeba 5,5 l/100 km, Honda SH 300i, 20 kW, černá perleť, r.v. 2007, velké plexi, kufr Honda, spotřeba 3,3 l/100km.
Uživatelský avatar
Balu

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 244
Registrován: 16 zář 2007, 01:42
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH 300i, r.v. 2007, GW GL1800, r.v. 2006

Re: benzín

Příspěvekod fyluta » 26 dub 2010, 13:34

Motorum s karburatorem i se vstrikovani zadne nebezpeci nehrozi...

Psal jsem Yamaze a od servisaku me prislo ze 98,V-POWER, Verva 100 motocyklu neuskodi...
(ptal jsem se na moto 5 let stare..)
Obrázek Obrázek
Chorvatsko na skůtru 2011 - 1880km
Uživatelský avatar
fyluta

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 283
Registrován: 18 bře 2010, 08:37
Bydliště: Královéhradecký kraj
Skútr / moto: Yamaha Versity 300 r.v.2005
Tuning / úpravy: http://www.skutrforum.cz/viewtopic.php? ... 40#p137565

PředchozíDalší

Zpět na Doplňky a příslušenství

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků