Ano motory Piaggio celkom bežne, dokonca aj prekladky karterov a ine veci, u Boxera BMW je ho tiež potreba ale aj parkrat som robil rozborku a GO motoru GM Z20LET z vykonom cez 220ps kde boli požadovane práve presne momenťaky obzvlašť ojnice a kľukovka kde to ide najsamprv na moment a až potom na stupne!Mirus1 píše:JRM66:: A co s tím utahuješ, asi plastové kryty nebo co jiného, jinak nechápu k čemu je to dobrý s tím rozsahem Nm....
Na šrouby kol osobních aut je potřeba min.120Nm, kdo dá míň,koleduje si o průser. A vůbec, nechápu potřebu v amatérských podmínkách používat momenťáky.
Ano, pokud si budu kompletně rozebírat a skládat motor a jiné křehčí věci.
https://www.youtube.com/watch?v=mG85AXwxF-g
Souhlasím s cibou, na takové to domácí utahování při údržbě stačí i levnější momenťáky, všechny momenty jsou v servisních knížkách, tak proč to neudělat pořádně. Závity potom mají při opakované montáži daleko větší životnost a nehrozí jejich stržení ani v hliníku. Já jsem si také dřív myslel, že to mám v ruce a po koupi momenťáků už vím, že jsem všechno zbytečně přetahoval.ciba píše:Tady máte momenťáky za krásný ceny !!! a taky spoustu jiného nářadí !!!
stačí jeden 1/2 " a 3/8 " a uděláte s tím vše.
http://www.dovavanik.cz/MOMENTOVE-KLICE ... NSTVI.html
Mirus1 píše:Na šrouby kol osobních aut je potřeba min.120Nm, kdo dá míň,koleduje si o průser.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků