Viackrat som spominal, preco som si zvolil navigaciu TomTom pre iPhone, ako jedina aplikacia ma rezim, ktory je urceny pre navigacie motorkarske - a to rezim klikatych cest (zatacky, Winding Roads). Proste nemusis doma nic planovat, zadas cilem par prejazdnych bodov a zvysok nechas na navigacii a jed po ceste menis trasu tym, ze proste odbocis niekam, sam opat prepocita trasu. Vysledok je super, nemusis sa uz v podstate o nic starat.
S touto funkciou prisiel aj Garmin do svojich Zumo navigacii pre motorkarov. Ale vzdy som bol zvedavy, aky je rozdiel medzi TT a Garminom, proste viem, ze kazdy pocital trasy inak. Na trh mimochodom prichadzaju na jar nove modely TomTom 410 a Garmin 495/595, tiez
first impressions.
Aby som nezabudol, krabicky navigacii TT a Garmin umoznuju nie len urcovat uroven zatacok, ale aj uroven terenu (cize vysku kopcov, teda nadmorskej vysky). Touto kombinaciou ziskate pekne trasy. TomTom navyse ak nazoomujes istu oblast, mas nastavene parametre zatacok a kopcov, zadas prikaz vytvor mi vyletnu trasu (kludne aj okruh) a on to vymysli.
A nasiel som toto zaujimave porovnanie, original je v Holandstine, takze musite si trosku domysliet chyby v preklade. Ale krasne vidno aj par vytycenych bodov zo Street View, staci na porovnanie, ktory vyrobca navrhol krajsiu trasu.
Tu je spominane porovnanie.
A este nejake testy (v nemcine ale prehladna tabulka graficka staci):
Test navigácii z roku 2013
http://www.motorradonline.de/navigation ... 7?seite=10Test navigácii z roku 2015
http://www.motorradonline.de/navigation ... 46?seite=9
Naposledy upravil
BrAtKo dne 23 úno 2016, 19:43, celkově upraveno 2