Jo, taky jsem s ní moc spokojený. Výběr z map NAVTEQ a CEDA, bezplatné - OSM - má po nich onen původní Be-on-Road. Teď má Aponia akci - sleva až 65% do 31.1.2015 - http://www.aponia.com/cs/e-shop/car-navigation#Europe . Nebudu tvrdit, že je nej, ale rozhodně se mezi ostatními neztratí...
Edit: trochu zareaguji na příspěvek od Toma. Co si budeme nalhávat, když nejsou peníze, tak se buď flikuje nebo dělají ústupky v kvalitě, funkcích nebo se čeká, až finance budou. Když píšeš, že nikdo nenapíše, že to stáhnul z Uložto, tak já měl takové choutky svého času taky, ale nakonec jsem koupil tehdejší Be-on-road a s ním i placené mapy střední Evropy. Stálo mi to za to. Pravdou ale je taky to, že v mobilu mám těch možností, čím navigovat, víc. Možná padne otázka "A proč?". Právě kvůli tomu, že jednotlivé navigace vycházejí s různými mapovými podklady a aktualizovány jsou napřeskáčku, takže jednou je nová zrovna ta a jindy zase jiná (ne, že by se u nás tak stavělo, že po čtvrt roce se nedá trefit i se staršími podklady... ). Samotnému mobilu to nevadí, že je jich tam pár, a pokud by v něčem selhal jeden program, mám možnost volby jiného. Jinak si nemyslím, že současné mobily,ty tzv. chytré, jsou něco jako kombajn. Jak jsi to napsal? "..umí tisíc funkcí, ale žádnou pořádně..". Kdyby neuměl žádnou pořádně, nosíme sebou holuba místo mobilu. Netvrdím, že je bez vady na kráse a jedinečný. Ale to, k čemu byl vyroben, zvládá dobře a fakt, že k telefonování a dalším funkcím umí i navigovat, je jen jeho plus. Všechno se může pokazit nebo přestat fungovat správně v tu nejméně vhodnou chvíli. To se ale týká jakéhokoliv zařízení. Jak jednoúčelové GPS, tak mobilu s "X" aplikacemi. S tím zavoláním ve chvíli, kdy čučíme do navigace nebo posloucháme pokyny a do toho přijde hovor, tak snad jen tolik, že pokud si kdokoliv pořídí navigaci s napojením na náhlavní soupravu, tak při příchozím hovoru bude situace stejná. Jiná by byla pouze v tom případě, že navigaci nebude mít jezdec spárovanou s přilbou. To pak ale ztrácí dost podstatnou část ze svých možností a vlastně platí člověk i za funkce, které by tak nevyužil, což mi přijde dosti nelogické (neříkám, že to tak někdo má, jen jak by mi to připadalo, kdyby to někdo používal tímto způsobem). Jinak pokud bychom vzali jako příklad zmíněného TomToma, model Rider, pohybujeme se v cenách okolo 8-9 tisíc za klasickou GPS navigaci, u aplikace do mobilu od stejné firmy to je od 850 do +/- 1540,- Kč podle rozsahu mapových podkladů. Jiné navigace v mobilu se cenově pohybují podobně, některé jsou dražší, jiné o trochu levnější, ale rozdíly nejsou až tak velké. Ale jak už to padlo i v jiných diskuzích, naštěstí máme možnost volby, takže jeden si pořídí zvlášť navigaci, další přidá aplikaci do mobilu a další jede podle map.