CTEK nabíječky

Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod lisak49 » 25 led 2010, 21:24

tak jo díky za radu.
Uživatelský avatar
lisak49

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Yamaha X Max 250i a pávik 41

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod Rady » 25 led 2010, 21:25

Lisaku ten stav u dobre udrzovaneho akumulatoru by normalne nemel nastat. Pokud se ti ale stava ze nemuzes nastartovat, tak je mozne ze ti uz dosluhuje akumulator.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod MisaKacenka » 25 led 2010, 22:27

TO lisak:
Na tom konektoru je indikace, jak ti uz psal Wictor - samotny konektor, je si myslim, zbytecny, pokud to chces jen jako indikaci, kup si spis ten comfort 8, je to jen mala siska :) Mam to ja a uplne to plni to, co po tom chci. Pokud jeste nemas nabijecku, tak ji doporucuji, je to super vec :) (( Na nabijecce indikace stavu neni - pripojis, zvolis mod a zastrcis do site - nabijec si pak vse dela sam a pouze indikuje, v jakem je rezimu - nabijeni nebo udrzovani. )) nice and easy :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod Ryan » 06 zář 2010, 02:45

případné otázky by mohl vyřešit dnešní článek na SP.cz - Problematika startovacích akumulátorů a jejich nabíjení
Uživatelský avatar
Ryan

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 467
Registrován: 04 říj 2006, 00:43
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Aprilia SR50 Racing
Tuning / úpravy: TopPerformance 70ccm, LeoVince ZX, Malossi MultiVar, Malossi 19mm carb.

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod g@briel » 18 lis 2010, 21:29

Naposledy upravil g@briel dne 03 pro 2010, 17:18, celkově upraveno 1
Honda Forza 125 ABS-šedá matná metalíza Cynos (12.4.2016) http://gagi.motorkari.cz
Yamaha Neo´s 50 2T - po 6ti letech prodaný s poctivým nájezdem 10260Km
Uživatelský avatar
g@briel

500+
 
Reputace: 26
Příspěvky: 603
Registrován: 02 dub 2010, 16:43
Bydliště: Milovice(CZ),Snina(SK)
Skútr / moto: Honda Forza 125 ABS - Šedá matná metalíza Cynos
Tuning / úpravy: reflexní proužky na kola,přilba HJC IS-MAX II fluo green

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod renos » 23 lis 2010, 18:52

-Tom- takže odběr indikátoru je cca 2mA.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: CTEK nabijecky

Příspěvekod RADEK_SL » 24 lis 2010, 23:10

Vracím se ještě k dotazu zda jdou nabíjet dvě nebo více baterií najednou. Pokud budou mít baterie stejnou kapacitu, tak určitě ano. Nabíječky nabíjejí 6V, 12V, 24V i 48V. Některé osobní, a hlavně spoustu nákladních automobilů mají dvě baterie a jsou také dobíjeny jedním alternátorem. Takže je možno třeba nabíjet dvě kapacitně stejné 12V baterie zapojené do série 24V, nebo dvě 12V baterie zapojené paralelně 12V. Daleko jednodušší je však nabít jednu a potom druhou, atd. 8)
Minulost: Stadion S22,Jawa50/555,Jawa50/21,ČZ175/487,Jawa250/559,Jawa350/354,ČZ250/471,Honda CH125 Spacy,Suzuki Sixteen125,Yamaha X-Max250
Uživatelský avatar
RADEK_SL

500+
 
Reputace: 772
Příspěvky: 716
Registrován: 25 srp 2010, 12:49
Bydliště: Slaný
Skútr / moto: Korádo 216, Yamaha Neos 50 2T a Honda SW-T 400 ABS

Předchozí

Zpět na Doplňky a příslušenství

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků