Pokusím se odpovědět. F4 Twin mám od 06/2011 . S komunikací jsem najel za tu dobu cca kolem 12t.km v drtivé většině s baťůžkem, nebo ve dvojici skútr/skútr. max výdrž v kuse byla největší cca 11hod. Slyšitelnost je výborná, ale pozor! jen v uzavřené přilbě. Komunikace použitelná i v rychlostech +- 130 km/hod.Dokoupil jsem si ještě jedno sluchátko( sada 700.Kč), do Jet přijby na Prahu, ovšem použitelnost = max 70KM/hod, pak už nic není slyšet.(vítr,turbulence).
Dobíjení vybito/ nabito cca 5hod. každá jednotka jinak. Spárování s telefonem a komunikace/ hovory/ super.Možnost přehrávání muziky z mobilu,jedna radost. Dost jí využíváme při jízdě skútr/ skútr, dá se v pohodě až na vzdálenost třeba 500m. Záleží na terénu, v zásadě je potřeba " na sebe vidět" Když se od sebe vzdálíte nadmíru, blueooth se rozpojí a je třeba se zastavit a znovu se spárovat.
Nevýhody Twin sady : jenom jedna dvojitá nabíječka. ( nabíjení na cestách jsem vyřešil měničem 12v/220v do kufru,je to konkrátně
Tento, nabití přes noc = baterka se nevybije)
Nevýhody: nestandartní konektor sluchátka (neni třeba mini,nebo micro USB, ale nějaká jejich specialka). Špatně se nasazuje (trefuje) do zařízení, při dobíjení a nasazování atd. pořád nějaké kvrdlání aby to pořádně sedělo.
Závady: 1x reklamace a výměna jednotky z duvodu nefunkčnosti 1 stereokanálu (reklamace uznána/výměna za nový, briskně do 10 dnů)
1x poškozený konektor u sluchátka (nešel 1 kanál ve stereu). výměna za nový. (už na to přišli a začali vyrarábět zesílenější konektory = viz "kvrdlání")
1x reklamace jednotky( té nevyměněné/ baťúžek = výpadky stereo + šum při prodlevě v komunikaci). Neuznáno.Asi jsem je už naštval.
F4 je určitě lepší než No-name komunikace za 99€, která ti bude fungovat 3 měsíce. Otázka spíše zní, kam a na jakou cenovou hranici až jít, aby vše fungovalo perfektně a bezchybně a jestli je to vůbec reálné a možné ?
Mezitím mě Sigi předběhl s odpovědí, když jsem si pořizoval F4, tak 5 nebyla, ta je už zase o něco vychytanější.