Diskuze o doplňcích a příslušenství. Pomoc s výběrem, rady a doporučení.
11 čer 2013, 14:45
V mém případě nakonec zvítězila F3XT, parametry pro mé současné potřeby dostačující.
Ještě ji nemám odzkoušenou v provozu, ale snad to bude co jsem chtěl.
11 čer 2013, 14:50
Já si říkám, že je to rozdíl 1500,- což na jednu stranu není nic, ale zase když to člověk hodí na papír 5500,- a 7000,- tak to vypadá jinak:))))))) Fakt nevím, stejně se asi nebudu s kým připojovat, tak to dnes rozseknu:)
PS: Psal jsem Ti maila
11 čer 2013, 16:45
Losky píše:...si říkám, co kdybych se časem s někým spojil i na jiné motorce...
Bohuzel problem vetsiny vyrobcu BT interkomu, je v tom, ze sva zarizeni pro BT komunikaci mezi motocykly zamerne (marketingove) blokuji, takze si pokecas pouze s tim, kdo ma interkom stejneho vyrobce. Coz je skoda.
11 čer 2013, 18:11
tak jsem vzal tu F4. Sice to asi nevyužiju, ale do budoucna tam ta možnost je a co se týče použitelnosti s jinýma sadama, tak těžko říct. Co vím, tak s Sharkem, Midlandem to funguje. Víc nevím.
Normálně ta sada stojí 8t, tak tady jsem ji sehnal za 7t. Hlavně jsem chtěl Twin verzi, kde jsou handsfree do dvou integrálek a do dvou otevřenek.
11 čer 2013, 18:16
Já mám F3 i F4 a F3 sice spáruji s mobilem, coby mediem, ale muzika hraje jen mono. U F4 naprostá spokojenost. Mám vyzkoušené spárování s BTHF s Givi a funguje bez problému.
. Jeni Givi má opravdu o hodně slabší aku, tudíž častější nabíjení
. Budeš spokojen. Já té investice nelituji. Jezdím na pajdě skoro denně do práce, cca 80km a minimálně týden hraju, volám i naviguji
.
11 čer 2013, 20:04
tak to jsem rád, že jsem vzal tu F4, pořád jsem si říkal, že je to 1500 navíc, ale zase vím, že by mě to pak štvalo:-) Jsem zvědavej, jak se to bude montovat do helem
11 čer 2013, 20:17
Mám tři ... dvě vyklápěčky - Caberg - kde nebyl problém, LS2 - tady jsem musel použít "sukovníky" (... vrtáky na opravu suků ) a pak takovou nějakou otevřena u té opět vše OK.
11 čer 2013, 20:39
Já mám helmu Nitro Psi a otevřenou Nolan N43 Air. To se ty repraky dávají pod polstrovaní?
11 čer 2013, 20:54
Já je dal normálně na polystyren a ne ně koupil Koss molitánky na Porty Pro - třeba tady -
http://www.svetsluchatek.cz/sluchatka/s ... rta-a-pod/ a zvuk se ještě zlepšil
11 čer 2013, 21:00
a to se na ten polystyren lepí?
12 čer 2013, 00:17
jakattara: tak mám právě F3XT na uších a pouštím si do nich z telefonu Ozzyho - reprodukce je velmi slušná a hlavně stereo
Montáž do Caberga Riviery mi dala pěkně zabrat - hlavně toho zas****ho mikrofonu na husím krku - ale snad už jsem to vyladil a bude držet, netlačit a nepřekážet.
12 čer 2013, 06:33
mě to přijde zítra, tak jsem taky zvědavej, jak to půjde. Integrálka má vepředu nafukovací balónek a chci tam někam nacpat ten placatý mikrofon
14.6. edit:F4 jsem nainstaloval do přileb a funguje to, ale nějak nechápu, jak má interkom fungovat. Jednotky se spárovaly a můžeme mluvit, ale když je interkom aktivní, slyším spolujezdce dýchat atd. Myslel jsem, že se to aktivuje samo, když se začne mluvit a pak se to zase umlčí.
Jak to tedy je?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 zář 2013, 00:30, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 čer 2013, 20:42
interkom je aktivní když podržíš tlačítko pro zapnutí (když je přístroj již zapnut) na 3 sekundy), takže pokud máš zapnutý interkom slyšíš hekat spolujezdce, pokud tě to přestane bavit, podrž tlačítko 3 sekundy a vypneš si spolujezdce.
14 čer 2013, 21:22
Zapnutí mi bylo jasný, ale myslel jsem, že když třeba zvýším hlasitost, půjde to ke spolujezdci a když budu mluvit tišeji, tak to nepřepne vedle. No, tak to je asi vše
15 čer 2013, 18:19
To medvěd - nejspíše mám starší verzi firmwaru ...
To Losky - pokud spáruješ k sobě jednotky, fungují stejně jako třeba hovor v mobilu. Ale pokud by jsi jel v kolonĕ s partou, kteří využívají vysílačky a ty napojil na F3/4 Tribe , funguje to tak, jak jsi napsal. Místo mačkání tlačítka na řídítkách, aktivuješ vstup do hovoru hlasem.