99% skútrů má AGM baterii, tedy klasickou olověnou baterii s elektrolytem-kyselinou, vsáknutou ve skelném rounu (vatě). ALE POZOR!!! Údržba resp. nabíjení je naprosto stejné, jako by to byla gelovka! Ty pohádky o nabíjecím proudu 1/10 Q jsou sice fajn, ale napětí s připojenou nabíječkou nesmí přesáhnout 14,4 Voltu! Tohle umí jen nabíječky takzvaně na gelovky. Při vyšším napětí začíná baterie plynovat a dochází ke ztrátám elektrolytu. Protože je ovšem baterie uzavřená, nelze ztráty elektrolytu doplnit destilovanou vodou, jako u klasiky.
Pokud tedy někdo má ve skútru AGM baterii, mohl by vcelku bez obav použít skutečnou gelovku. Ta je ovšem jednak hodně drahá a za druhé nejspíš nesežene vhodný rozměr, protože skutečné gelovky se vyrábí v omezeném počtu typů. Podobný problém je u klasických "špuntových" baterií, ty jsou většinou hodně vysoké a nevejdou se do kastlíku.