Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
09 zář 2009, 20:35
PIAGGIO X9 EVOLUTION 250 najeto 18 500 oprava palivomeru ,bezna udrzba a nejake male upravy.
17 úno 2010, 03:01
Loni najeto 20000 Km. díky zapomenutí výměny řemínku náhonu olejového a vodního čerpadla tento praskl a téměř nastalo zadření motoru. Nicméně vše dopadlo dobře a válec i píst prý naprosto po 20tis. bez opotřebení. Preventivně při rozpůlení motoru vyměněny ložiska na klice + simerinky. Myslím že by mohl vydržet dalších 20000Km. Záleží co se do toho leje za olej atd. Toť můj názor. Když motor dostane to co má tak věřím že opotřebení se dá hodně prodloužit..... Cena opravy okolo 8000,-
17 úno 2010, 08:36
najeto zhruba 20 000 v 15 000 udělán výbrus jinak jen běžná údržba
cena asi 800,-
17 úno 2010, 09:11
znamy mel majesty 250 najeto 81000km a chodila bez problemu
17 úno 2010, 11:41
Najeto 28000km,zatím naporosto bez závad,na motoru nic neděláno, jednou svíčky, olej po 12000km. Teď budu měnit řemen variátoru ve 30000km. Zatím maximální spokojenost. Jo ještě, jak se dá přidřít nebo uplně zadřít motor. Některé skutry běží i na "policajtovi", když mají spotřebu oleje, jezdíme zapomeneme dolít, je to hned. Zažil jsem to a viděl, kdy to ve spěchu postavíte na stojan, olej se odleje, rozsvítí se kontrolka, to vy nevidíte, má to trochu zpoždění, nebo si nevšimnete a je na průšvih založeno. Než dojdete třeba z garáže, stačí chvilka a je malér. Měl jsem to na 1000km tak 0,3-0,4l oleje při 4-5tis.km jsou to 2l a moc toho tam nezůstane.Byl to zánovní skutr a nenapadlo mě, že by mohl mít takovou spotřebu oleje.Naštěstí jsem si toho všiml ,když jsem chtěl odejít, tak ho hned vypnul. Olej dolil a nic se nestalo, ale známý zadřel. Peťas
17 úno 2010, 12:34
Simson skutr-65000km při prodeji,jinak 3 krat výměna pneu,všechny tři cívky,simerinky na motoru,nový výfuk,pár žárovek,svíček... Yuki 4000km při prodeji,motor dobrý,ale to okolo....Yamaha X-Max 250 najeto 12000km,po první zimě vyhořela řídící jednotka,cena 3000kč,jinak zatím nic....
17 úno 2010, 15:19
janowo divim, se že najel 4000km na juky a motor ok
17 úno 2010, 15:31
lidi jak často nebo v jakych intervalech se ma menit vodni pumpa,u auta mi to je jasne ale u skutra vaham,jen tak pro info
17 úno 2010, 16:35
8steve: Obe gufera cca 700,- a podtlakova membrana cca 500,- jo a jeste mi odesel snimac rychlosti, ten stal bohuzel 4500,-.
17 úno 2010, 17:06
na jeden dotaz v SZ odpovídám...
jsem majitelem čínského scoota KENTOYA XOR 125 modré barvy
19 úno 2010, 19:43
Na Jawě 350 měl tata 68000 km a přestal počítat tacháč, a potom jezdil brácha a po něm já, tak nevím.
Mělo to pořád dobrý zvuk a startovalo to OK.
Na Pižďuchu mám 29000 a měnil jsem koleno mezi motorem a karbecen za 800,-
31 bře 2010, 14:49
CPI Oliver 50 najeto cca. 12000km. Na 8000 jsem musel vyměnit komplet kliku s ložiskama a guferama cena cca.3000,-. Na 11000 výměna kompletní zadní řemenice u tý původní vypadli takový malý těsnící kroužky čímž došlo k vytlučení cena cca.950,-. Jo a ještě mi odešel auto sytič cena cca.650,-. No tak to je snad všechno. Čus
31 bře 2010, 15:42
X MAX 27 000 km Doporučený servis podle manuálu.Jen výměna vadného plováku ukazatele stavu paliva. Motor OK. jezdím pouze na V-Power 95
každé 3000 výměna oleje Yamalub. Zatim jediné mnou poznané mínus u X MAXe že nemá olejový filtr.
31 bře 2010, 17:25
kolega z práce honda lead 100, najeto cca 30000km, pouze pneu a běžná servis (olej, filtr), jinak já honda ps najeto 700km a zatím bez závad
, na babetě 22000km, žárovek hrst, 1x svíčka což nechápu, musela být nesmrtelná, v motoru výměna gufer 1x. pak gumy 1x (prodej na slickách), 2x měněl olej v převodovce, údržba absolutně žádná, pouze otřít sedlo po zimě. Abych nezapomněl 1x důkladně vyčištěna spojka. Babeta je u mě nesmrtelný stroj
31 bře 2010, 17:39
Vážený 8steve, tak to budeš muset zabrousit na stránky dálkových jezdců, tam takovéhle nájezdy snad budou. Tady to asi není reálné. Nic ve zlém.