Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
03 říj 2016, 21:50
nazdar pánové,nebo dámy . nemá někdo z vás informace o zdražení skútrů od 01.2017 ???
Jelikož mi umřel můj veterán Keeway Hurricane
,tak jsem si byl obhlédnout nový ( Sym SR 125).
letos už asi moc dnů k vyjížce nebude, tak jsem řešil ,jestli koupit ted v akci nebo až na jaře.
Ale prodejce tvdil ,že mám koupit hned ( ... do konce roku 2016), prej globálně zdraží až o 10 000kč.
Údajně kvůli EU : povinná montáž brzd. systému CBS ? nebo emise ...atd.
Někde sem četl,že prej zruší i karburátor ??????
Nekecal mi tak náhodou ??????????
03 říj 2016, 21:57
Sak chcel aby si kupil cil, naco bude cakat do buduceho roku ? Este by sis to rozmyslel, tak ta pritlacil trochu, nech ma typek obrat hned, nie o rok ...
03 říj 2016, 22:06
Jestli hrozí, že od příštího roku bude mít místo karburátoru vstřikování, tak bych si určitě počkal... A pochybuju, že zdraží... Kdyby zdražili o 10000, tak by byl dražší než třeba Piaggio Fly se vstřikováním a ačkoliv si nemyslím, že by byl SYM špatná značka, ale nejsou zde tak etablovaní, tak prostě musí být levnější...
04 říj 2016, 06:42
Marastan: všimni si, že v současné době nedostaneš bez akce už koupit ani rohlík. Akce u SYM trvá už několik roků a nejsou to nic jiného než lži, aby nalákali více kupujících. Ve většině případů to žádné akce a slevy nejsou. Ale psychologové zjistili, že lidé na to slyší.
Sym ale není vůbec levnější značka. V létě jsem kupoval nový skútr a nabízeli mně Sym HD2 CBS Sporty za 77 tisíc (napohled nádherný). Nakonec jsem koupil Piaggio Medley za 80 tisíc, protože oproti Symovi má vstřikování, normu Euro 4, ABS, velmi kvalitní - příjemné odpružení, dvojnásobně větší prostor pod sedlem, měkčí sedlo, širší kapotáž v místě bérců. Měl jsem skútr bez ABS a už nikdy. Nevymlel jsem se, ale komfort brzdění v krizových situacích, kdy člověk přemýšlí spíše o tom, do čeho narazí, než aby správně dávkoval brzdy, je k ABS k nezaplacení.
Pro méně náročné však Sym ST nebo SR rozhodně není šmejd.
04 říj 2016, 08:18
Sym nemá vstrekovanie a možnosť ABS ? To sa mi nezdá.
04 říj 2016, 09:03
Ahoj. Hru cena - sleva - akce hrají všichni. Není to podvod, většinový průměrný zákazník totiž vědomě a nadšeně spolupracuje, žádá to a je spokojen
Až na výjimky u jednotlivých modelů, kde od začátku nasadil tandem výrobce-dovozce reálnou cenu a už není kam klesat (např. N-max, MT07...), se to děje u všeho motorového na dvou kolech.
Prostě se tady pomalinku zabydlel styl Tureckého bazaru a nikdo nemá odvahu s tím přestat, že přijde o zákazníky...poněvadž já přece támhle dostanu slevu
Jinak jsem koukal na stránky sym-global a HD2 má podle všeho opravdu karburátor (nevidím v tom nějakou tragedii), a nemá abs. Že to nemá prostor pod sedlem jako Medley je pochopitelné, je to totiž jiná třída - na dvou 16-kách a plochá podlaha. Přímí konkurenti SH, Xenter, People. Medley zase nemá prostor jako Burgman nebo Downtown atd., prostě jiné třídy/typy skútrů.
04 říj 2016, 10:01
Badarala píše:Jinak jsem koukal na stránky sym-global a HD2 má podle všeho opravdu karburátor (nevidím v tom nějakou tragedii), a nemá abs. Že to nemá prostor pod sedlem jako Medley je pochopitelné, je to totiž jiná třída - na dvou 16-kách a plochá podlaha. Přímí konkurenti SH, Xenter, People. Medley zase nemá prostor jako Burgman nebo Downtown atd., prostě jiné třídy/typy skútrů.
Tak to já zase v karburátoru potenciální tragedii vidím. Copak to tu nečtete? Devět z deseti technických problémů je s karburátorem - trysky, sytič, nastavení jehly, problémy se sáním, netěsnostmi... Přeháním, je to dost u tuningu, ale stejně... Karburátor je technicky překonaný, zlatá stříkačka.
04 říj 2016, 10:16
Jak je to s povinným ABS a Euro 4 ?? Od kdy a pro jaké kubatury to má platit ? Do 125ccm včetně ne a od 125 výše ano ?
Akorát přesně nevím kde to platí natvrdo a kde pro nově vyvinuté modely.
Euro 4 znamená konec vzduchem chlazených - to je jasné zdražení.
ABS je jasné zdražení .
Tedy nové modely jsou jasné dražší
Doplněno - odpověz si sám =============== http://www.europarl.europa.eu/news/cs/n ... -motocykluPodle nových pravidel budou muset být všechny "větší" motocykly (tj. nad 125 ccm) vybaveny protiblokovacím brzdovým systémem (ABS). Menší motocykly včetně skútrů (pod 125 ccm) budou moci být vybaveny ABS či kombinovanými brzdovými systémy (CBS).
Jelikož vypouštějí vozidla kategorie L neúměrně velké množství škodlivin, poslanci schválili rozšíření emisních norem "Euro 4" na motocykly od roku 2016 a na mopedy od roku 2017.
Naposledy upravil
JardaB dne 04 říj 2016, 10:31, celkově upraveno 3
04 říj 2016, 10:24
Od začiatku toho roku 2016,tak preto sa čudujem aj ja.Ale ochcávajú to všeliakými duálnými systémami CBS a pod.asi im to legislatíva umožňuje.
04 říj 2016, 10:34
Dík za diskuzi, ale mě jde hlavně o to,že jsem ochoten dát za skůtr, podotýkám nový,max.50 litrů, což Sym splňuje (poměr výkon, velká kola)
Jestli půjde koupit po restrikcích příští rok za stejné peníze
04 říj 2016, 10:54
Čo tak osloviť predajcov Sym s takouto otázkou,keď Vám to pero tak dobre píše.Podotýkam že my tu nemáme sklenenú gulu na veštenie pane!
04 říj 2016, 12:32
Podotýkám, že já také nemám skleněné koule a prodejce aby prodal,mi může nabulíkovat cokoliv,proto se slušně ptám
04 říj 2016, 12:59
Myslím si, že pokud dovozce příští rok doveze stávající modely vylepšené o ABS a vstřikování, a přitom mu zůstanou neprodané nevylepšené modely, tak u nových cenu jistě posune výš. Je to tak nakonec i u aut. Stejně tak u těch nevylepšených může cenu snížit, aby se prodaly a u nových potom jen málo zvýšit. Těžko říct, cenu diktuje výrobce, potom dovozce a až naknec prodejce, pokud je ochoten si snížit marži.
Například Sym Joymax GTS 125i stál na konci roku 2014 110 tisíc + 4 roky záruka, od ledna 2015 112 tisíc + 3 roky záruka, bez jakýchkoliv úprav.
Naposledy upravil
Timgad dne 04 říj 2016, 21:57, celkově upraveno 1
04 říj 2016, 14:23
Lenže pán tazatel podotýka že má len 50tis korún českých, takže to bude museť ešte hoooodne šetriť na taký luxusný Sym