Tak video se mi nedaří nikam umístit. Tak jen pár fotek ze stavby
Přerušovač v origo instalaci neutáhne všechny 4 blinkry, proto jsem si postavil svůj. Určitě by šel použít nějaký z auta, ale všechny jsou nějaký velký, tak jsem se pustil do japonské miniaturizace sám. Výsledek, poloviční velikost oproti automobilovému.
Přípojná místa se naskytla v konektoru pro originál alarm, kde je jak napájení za klíčkem tak i zem a obě větve blinkrů, což má za výhodu i v tom, že blikají kontrolky na palubce.
Vypínač jsem použil z hondy @. Na pravé straně je v plastu řidítek volné místo a vypadá to, že tam patří. stejný tvar, stejná orientace jako u sppínače blinkrů nalevo. Problém je, že u origo vypínače na levé straně je plast na to připravený, kdežto napravo kam jsem chtěl dát spínač varovek je jen stejnostěnný plast bez jakéhokoliv zapuštění a přípravy, že by na tomto místě kdy byl spínač. Tak jsem podumal a zapuštění jsem ručně zafrézoval. Zacvaknul tam jako by tam měl být. Udělal jsem šablonu, která byla otočená zrcadlově abych chytil stejnou polohu na obou stranách.
Blinkry se spínají až po zapnutí klíčku, jediným přecvaknutím spínače na pravé straně. První bliknutí po sepnutí jsem vymyslel tak aby se žárovky hned rozsvítily. Rytmus porovnatelný po měření osciloskopem s origo přerušovačem.
fotky:
http://tom-galerie.rajce.idnes.cz/Honda_PS_-_varovky/