Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
03 lis 2010, 11:06
Tak poděkovat snad můžeme i rukou. Na motorce to ani neskryjí tmavá skla, jako u auta
17 kvě 2011, 14:24
Vypadá to takhle,
http://ak1975.rajce.idnes.cz/2010palubka/#P1010002.JPG Tlačítko dvojblinkrů na levé straně, aby byly po ruce.
Vůbec nevíš , pokud chceš, tak ti ty dvojbliknry udělám, je to práce na jedno dopoledne, pokud to umíš rozplastovat. Dyštak dej mejla, Taky su z Brna
17 kvě 2011, 15:07
1975ak : Dík za nabídku, momentálně mám venku motor kvůli pumpě která teče a servis má plno takže dlouho nevyjedu. Palubovku není problém rozdělat (od posl.nehody drží na 1.šroubku a jinak na páskách
Jak mi to pojede tak to spíš od někoho odkoukám, jestli jezdíš s SC Brno někam, já plánuju už snad rok že dojedu na sraz nebo na trip, teď nakonec sem se chytal a zase mi to kleklo, tak se kdyžtak domluvíme v budoucnu osobně.
17 kvě 2011, 15:36
S SC nejezdím, pro ně jsem už starej dědek
, byl jsem s něma v Lednici. Kdykoliv napiš, pokud to máš rozhozený je to práce na chvíli.
17 kvě 2011, 20:42
Tak jsem neodolal a mam varovky taky, práce na 15 minut, zrušil jsem chcípání na řidítkách a tímto vypínačem spínám proud od přerušovače přes usměrňovací diody do obou blinkrů,jednoduché a účelné
To řešení s propojením obou blinkrů přes vypínač je trochu namáhavé pro origo spínač,protože je dělanej na jednu stranu a né na obě najednou..
17 kvě 2011, 20:47
spínači to určitě vadit nebude. pokud obě větve zvládl origo přerušovač máš vyhráno. viděl jsem že blikáš a nekouří se za tebou takže gratuluji
pro ostatní. pokud nezvládá přerušovač spínat obě větve součastně, blinkry sice blikají ale asi třetinovou svítivostí
17 kvě 2011, 20:49
Spínači by to mělo být jedno (mají proudovou rezervu), místo 20 W přes něj teče 40 W při 12 V. Problém bývá s tím přerušovačem, protože ten je 20W. Proto se v některých případech mění za větší. Nebo může být řešením výměna 2 např zadních žárovek za LED. Pak klesne i proud a tím pádem i zatížení přerušovače.
17 kvě 2011, 22:31
to f15irefox: Takže stačí vhodně propojit drátky a není potřeba dodávat jiný přerušovač? To by byla dobrá zpráva, to bych se do toho asi pustil taky...
18 kvě 2011, 12:21
Můj přerušovač na to stačil. Určitě to vyzkoušej,když najdeš ty tři dráty u spínače na blinkry a na zkoušku je všechny spojíš tak zjistíš jestli budou všechny blinkry blikat normálně.
18 kvě 2011, 12:33
FAJRE už vím proč ti tak říkají,,, spojit můžeš jen ty dva , ten třetí bude napájecí. Když by jsi je propojil všechny 3, tak zkratuješ vypínač. A blikalo by to furt
18 kvě 2011, 12:38
To je asi jasný já myslel na zkoušku.
18 kvě 2011, 12:59
No a to právě není uplně ono, protože tím zatěžuješ origo vypínač. Až budu mít chvilku udělám schémátko
18 kvě 2011, 13:18
Tak si spočti 20 W / 12 V = 1,3 A a 40 W /12 = 3,6 A , vypínač to přenese , Blinkry mám na 7 A pojistce
18 kvě 2011, 13:32
Se mi do toho nechtělo, bo jsem nevěděl, zda to přerušovač utáhne. Vím že není problém tam dát jinej, dával se hodně z Feldy, ale jsem línej.
Než to honit přes diody, to tam raději šoupnu dvoupólový vypínač a bude vymalováno.
Teď ještě nějaký koupit a pak to tam nějak narychtovat.
Ten vypínač motoru vpravo bych chtěl zanechat, občas se hodí.