od JRM66 » 17 čer 2016, 18:48
Vie mi niekto poradiť prečo u niektorých postarších modelov u piaggio group konkrétne BV-250i a BV-300i sú rozdielne palivové systémy? Niektoré modely maju 2 hadičkovy a niektoré iba 1hadičku vedenú od čerpadla v nadrži priamo do vstreku bez možnosti prepadu a navratu nevyužiteho paliva späť do nádrže. Zaujimalo by ma či je napriklad pri 1-hadičkovemu systému podriadena aj inač nastavená CDI motora, pripadne aj iný vstrek paliva ako aj inač výkonne palivové čerpadlo ako je to v prípade klasickeho 2-hadičkoveho? Mal som na BV-250 2007 2-hadičkovy system z jenohadičkovym T-čkom na vstreku kde nebol odvedeny prepad paliva. Studeny motor po natočeni nechcel isť do otáčiek, musel sa dlho zahrievať až potom šiel ok, prisudzoval som to zanesenemu palivovemmu filtru resp. zlej netesnej spone na hadici od čerpadla do filtra, ale to sa ukazalo ako neopodstatnene akoráť čo som si pri neopatrnosti a nervozite odje.al vystupny nátrubok z čerpadla spolu zo spätnou klapkou, improvizoval som to dostupnou technologiou ktorá sice fungovala ale časom zrejme asi nevhodným tesnenim spominanej klapky ktorá slúžila pre pneu. systém a nie benzin. Plus som vymenil to distribučne T-čko nad vstrekom a zmena žiadna k lepšiemu skôr sa to po pár 100kilakoch začalo rozdrbavať tak že BV-čko ide na cca 50percent vykonu čo bude asi nižšim tlakom v systeme. Mám možnosť zohnať komplet palivové čerpadlo ale na novší 1-hadičkovy systém tak ma zaujimajú tie informacie okolo vykonu čerpadla a spravnemu vstreku_
MOTO: BMW R 850R.95tkm, teraz 105tkm Piaggio Liberty 125 m.02 Maslová metla. cca. 45tkm teraz cca.65tkm Beverly 250 RST-ie 04 silver Italka.kauf.27tkm, aktuál 50tkm Dalšie BV250-300ie Tourer čierna z CZ teraz už white pearl 566. Viva Piaggio! BV 350 ST