Díky hoši, já dospěl k názoru, že se to dá nakonec sám, protože jsem si myslel, že tady jsou spíš jen kecalové, ale technicky moc zdatní nejsou a neodpoví mi.
Lanko k náhradnímu karburátoru jsem našel za pár stovek, takže když by byla nutnost vyměnit karburátor, tak to nebude problém.
Mám totiž na svém Kymco takový "extra" karburátor, který se nedá nahradit žádným z těch, co se dají koupit za tisícovku nebo dvě na internetu jako náhradní (ty starší modely Kymco měli tuším ještě ten, co se dá nahradit těmi z netu, ale já mám rok výroby 2011 a bohužel už to nelze namontovat na origo plynové lanko).
Mám tam takové speciální lanko a když jsem tam zkoušel dát ten starý, tak mi zůstaval furt přidaný plyn (o nastavení vůle plynu to nebylo, chyba byla v úchytu na karburátoru, který je jiný).
Nový originální karburátor, co by mi tam pasoval ale stojí okolo 7 tisíc Kč.
Koupil jsem jeden levně pro stejný motor z havárky jako náhradní a když k tomu přikoupím to lanko, tak to vyjde o znatelně levněji, než origo.
Nicméně stejně chyba nebyla v karburátoru ale v motoru, ale je vždy dobré mít náhradní díly.