"...v rámci svého pruhu" - ono ten pruh je dost široký pro dvě auta. Ale pravdou je, že auto jelo celou dobu u pravého kraje a pak muselo uhnout o dobré dva a víc metru doleva, což vlastně zcela vyplnilo dotyčný pruh. Motorkář měl udělat něco pro to, aby nedošlo k situaci, kdy by jeden druhého mohl ohrozit (i ve vlastním zájmu). Co z videa ale není vidět, jak dlouho vlastně jeli v pozici "auto vpravo-u kraje, motorkář vlevo-předjíždí". Mohl to udělat na poslední chvíli a nebo taky jet v levé polovině pruhu už nějaký čas, takže řidič auta mohl vidět, co se za ním děje. I když jel stále ve svém pruhu, ten blinkr by byla alespoň slušnost, protože dosti náhle změnil původní směr jízdy o notný kus a je fuk, že byl stále ve svém pruhu. Kdyby lehce přibrzdil, kdokoliv za ním by viděl, že vepředu asi něco je, protože mu svítí brzdová světla. A pak by změna směru a případný blinkr rozhodně nebyly takovým překvapením. A jestli napřed brzdit a pak blinkr nebo naopak? Nevím, jak kdo. Ale já raději napřed přibrzdím,takže ti, kdo jsou za mnou, ví, že budu něco dělat, zkontroluju, co a jak za mnou a teprve pak ten blinkr. Spoléhat se na něco, co je v našich končinách takřka neznámé, to je přednost nebo slušnost, je luxus, na který se rozhodně nebudu spoléhat. Když do někoho nebo pod někoho, případně někdo na mě vletí, je na cokoliv dalšího už pozdě. A troubů je dost-proplétají se, kudy to jen jde, předjíždějí z kterékoliv strany, jedou na červenou, značky jim nic neříkají atd. atd., však jste se s nimi už většinou setkali.