od Karlos 1 » 07 kvě 2019, 08:34
Včera vykonána další testovací jízda do práce a z práce a tentokrát vás potěším - varianta B s původním čepem ( 51,5 mm ) je správná. Všechny jízdní parametry zůstaly stejné jak před úpravou, ale došlo ke zvýšení maximálky po rovině o 10 km/h , z kopců až o 20 km/h podle velikosti kopce. Jak jsem měl obavy z toho prokluzování řemene při rozjezdu, to se neprojevilo. Takže v podstatě stačí jen zůžit jednu řemenici, aby se řemen dostával na největší obvod. Náklady vlastně nulové, mě stačilo jen zajít k sousedovi, který má k dispozici soustruh. Určitě by ještě šlo experimentovat s váhou válečků, jak říká Dušan, ale to by chtělo sadu více vah a to už není cenově sranda, s nejistým výsledkem. Pro mě už to takto vyhovuje, zadání splněno, variátor je efektivněji využíván. Děkuji všem , kteří fandili.