Já myslím, že bys projít měl bez problémů.
Nikde není napsáno, že světla a podobně musí fungovat i při vypnutém motoru. Také není nikde napsáno, že musíš startovat startérem.
Je tam nakopávačka a to stačí.
Některé starší stroje umožňují provoz s baterií i bez. Dokonce je to napsáno v technické specifikaci daných strojů. A úplně staré stroje baterku nemají vůbec, třeba Fichtl

. No a taky projdou.
Takže klidně vyraž na STK.
Nevylučuji ale, že narazíš na blbce a neprojdeš. Pak bych ale trval na tom, ať Ti doloží, ve kterém předpisu je napsáno, že baterie musí být funkční. Asi bych se na místě hádal. Asi by to pak stejně bylo k ničemu, ale hádal bych se.

Jedu a kochám se ...
Bylo: Honda SCV Lead 100; Suzuki Burgman 250; Skyteam Cobra 125; Honda CB 900F Hornet; Honda Dylan 125; Yamaha N-Max 125; Yamaha X-Max 250; Yamaha YBR 125
Je: Honda Forza 350