Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
11 dub 2009, 21:53
WeCo píše:Mě dělá radost to vstřikování na Burgrovi, je to fakt ekonomické proti karbecu. Když jezdím po okreskách pohodu tak jezdím za 3,6 - 3,8l ve dvou. Ale když tomu dám plný kotel, tak se spotřeba zvedne jen trochu. Minulý týden jsem jel přes hodinu v kuse po dálnici konstantně 140 kmh (bylo to v Maďarsku, u nás na panelovce D1 bych to asi nedal) a kompjůtr ukazoval 4,2 / 100km. údaje o rychlosti a spotřeba jsou z palub. počítače, možná nejsou úplně přesné, ale přesto je to paráda. Kamarád jel se mnou na Banditovi 600 (4 karburátory) a bralo mu to 8 l, takže co chvíli jsme stavěli na pumpě
zlatý jednoválec se vstřikem. Jen těch 200 jako Bandit to nejede
No mně Tenhle bandit bral cca 5 litrů a strop 9 litrů byla cesta v neděli 7:00 ráno z Prahy do Mariánských Lázní furt 190-220km/h. Takže to byla poměrně úsporná motorka. Ale prostě mě to nějak nevzalo,maxík je maxík.
11 dub 2009, 21:58
Jezdím na číně Já manželka a pes na chalupu (cca7kmtam7kmzpátky).Dojíždím na ní do práce a ať jedu jak jedu jedu
do 2,5l
12 dub 2009, 12:17
Mě jde jenom o to, že zde se řeší tuningy a zdali se to vyplati z hlediska budoucího prodeje, ale v podstatě doposud nikdo neřešil spotřebu. Když jsem uvažoval o skutru na dojíždění do práce, tak jsem taky myslel že koupím čínu, naštěstí mě to rozmluvili. Teď mám jetou hondu PS 125, litá s mými 90 kily jak drak (tachometrových 120Km/hod z ni vymáčknu, ale to už se bojím, jezím tak 80km/hod), není problém předjet kamion, tedy je i bezpečnější. A když to vezmu z ekonomického hlediska, tak čína by mě stála nějakých 25 tisíc Kč, do tuninku bych dal minimálně 7 tisíc Kč. A když zohlením palivo, za rok najeztím přes 4 tisíce km tak to máme další 3 tisíce Kč ušetřené ročně (pokud vycházím z toho, že si tu lidě stěžují že po tuningu jim to bere 5l/100km). tedy za tři roky jsem na tom co jsem dal za Hondu v ceně ušetřené za tuning a palivo. A mam spolehlivý stoj který se v zatáčkách nekroutí, po zimě naskočil na první startování (přes to že jsem baterku opoměl vytáhnout), s kterým se odpíchnu od semaforu a nemusím se nechat předjíždět kamiony (na což si kamarád s Piaggiem 50ccm dost stěžuje). Tedy díky všem co mi tu čínu rozmluvili.
12 dub 2009, 18:04
Nikde sem nenašel kolik vám žerou 50/70 ccm oleje, nebo spíš na jak dlouho vydrží litr. Já zatím najezdil asi 500km a olej tam mám stále od prvního majitele. Kámoš co má peugeota speed2 tak mu polosyntetika vydrží sotva na těch 500. A abych nebyl mimo téma, mě to žere kolem 3,5l (runner 70, gianelli reverse) a to na křižovatkách dávám plný...mimo město jezdím tak 90 tachometrových (105tacho je 85 dle gps - což mi příjde docela málo, klidně bych ubral na zrychlení a přidal na maximálce...to řeší jen převody? nebo i válečky?)
Naposledy upravil
BTjacker dne 13 dub 2009, 10:14, celkově upraveno 1
12 dub 2009, 20:46
Mam rozpeti 3.7-4.5 v lete v zime to stoupne cca o 0.5l Nejcasteji do 4 l Tankuji zhruba pri 330 km. Ale vcera pri vyletu na bezinku a pak na Klinovec, mi to ukazalo 3.4l
a tankoval jsem, az pri 388 km a jeste porad tam 0.8l bylo. Koukal jsem jako blazen a kdo tam byl vcera s nama, tak potvrdi, ze jsme uplne pomalu nejeli. No i po 3 letech holka prekvapuje.
Naposledy upravil
janon dne 08 kvě 2009, 18:02, celkově upraveno 1
12 dub 2009, 23:03
8steve: Netusim, rekl bych ze ne.
13 dub 2009, 18:20
Ne není, upravený motor z buráku je v madisonu 400.
14 dub 2009, 12:37
tak po víkendu mám čerstvou zkušenost
dal jsem si s nim na můj vkus větší vyjíždku a po 110km jsem musel tankovat bo se rozsvítila rezerva
vyjížděl jsem s plnou a dotankoval 4,3 litru....docela dost na seriovou 50 ccm,ale je taky pravda ,že pod 70 jel jenom do kopce
14 dub 2009, 14:13
Derbi Atlantis v serii mi taky zrala i pres 4 litry ale zase litala jak z praku.
Pres vikend jsem si meril spotrebu na Silvrovi a ve dvou po okreskach a trochu dalnice vyslo na 5,6litru a dalnice solo (160-170)na cca 6,5 litru
14 dub 2009, 16:32
tak to nevím jakou jsi měl možná to bylo s tím původním motorem ale já se s derbinou přes 3,5 nedostal a jezdil jsem pořád plnej
15 dub 2009, 23:31
Je docela běžné, že minarelli AC (Y neos) má takovou spotřebu. Chtělo by to možná zkotrolovat naladění karburátoru.
16 dub 2009, 07:43
to už jsem dělal tolikrát ,že už mě to nebaví.motor je 2500 po GO takže díky vyběhání to nežere karbec je nastavenej na dle výrobce.Jediný čím jsem zjistil ,že se dá snížit spotřeba je to jak moc vezmu za plyn...pokud jezdim kolem 50 a víc jen z kopečka tak to jezdi kolem 2,5-3.Prostě to je asi jeho vlastnost.
16 dub 2009, 10:03
Tak jsem dnes koukal na počítač u B400. Spotřeba za posledních 7000km je 3,7. Za posledních 3000km je 3,7 a za posledních 220km taky 3,7.
Prostě žere 3,7/100 a hotovo.
16 dub 2009, 10:28
Me moje ctyrtaktni cina zere asi 3l/100km. A nekdy snad i vic. Ty vyzdvihujici informace o nizsi spotrebe ctyrtaktu jsem absolutne nepocitil. Je teda fakt, ze to tlacim co to da. Na rovinkach v pohode 65, z kopce 70 km/h (mereno gps, radary),
16 dub 2009, 14:47
Tak to je jezdim s cinou za 2.7... Ale otazkou je kolik premeruje tachometr:)