Simson píše:Angel: Jde o "párařský" slang, kde se na parní lokomotivě používá výraz "natrhnout páru" nebo "natrhnout regulátor" což znamená ho otevřít jen na malinkej průtok. U mého skútru to znamená jízdu do 1/4 plynu
E: Doplnění, odvozené to bude asi od toho, že na parní mašině se otvírá regulátor trhavým pohybem po kousku, přecijen je to jednodušší než to tahat silou, a navíc i přesnější.
... tak to by mě ve snu nenapadlo
Ale dík za objasnění
Mašinky já taky rád už od děctví
K tématu: zajíždím, i přesto se zatím vejdu do 3litrů. Doufám v pokles po zajetí, resp.to předpokládám
Jak už tady myslím padlo, předvídám, prudce neakceleruji, brzdím spíš motorem, brzdami jen při úplném zastavení. Jezdím na pohodu kolem 100km/h, nikam se nehoním. Zkrátka permanentní výletní tempíčko. Jo a když opravdu dlouho stojím (semafor, závory, aj.), vypínám. A taky studený to neohřívám na místě nesmyslně dlouhou dobu - jen zamýchat olej a frčim..
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309,
mlejneks@atlas.czŽiví mě toto:
http://www.fitham.czHeslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...