zdarec taky doufám že přispěju svími poznatky
skůtr není motorka,ale životní styl a jak jsem scooter používal na cestu i do práce tak sem nad tím dumal jak snížit spotřebu 50ccm
50ccm byl to vodník 2T SR50 pia. první co jsem udělal po odblokování, obalil vejfuk thermo páskou aby se neměnila teplota spalin,při plném plynu to bylo znát.
přešel jsem na 100 oktanový benálek
zvýšil jsem váhu válečků jeden váleček origo 6.5 na 7 ale pak jsem to upravil na 6.85 na to člověk potřebuje velice přesnou váhu já ji naštěstí mám v práci
pak jsem dofouk kola předek 2.7 a zadek 3 já mám to štěstí že jezdím jen po top povrchu naše cesty jsou max 4roky staré
na pádinu je to fakt poznat a nedivte se,že máme každý jinou spotřebu je to zapr vní hodně aerodinamikou každý jel určitě v zalehlé pozici a najednou rychlost šla víš. a hlavně už nedávám veci o malossi a podobných vyrobců zaprvní .Váhy válečků rozdíl až 0.5g
u rms jsem musel dokonce ořezávat otřepy na třecí ploše
řemeny od originálu vydrží jen třetinu a vše pak negativně ovlinuje spotřebu
jinak skůtr byl nalazen na top speed váha skůtru 100kg já 90kg osobí veci a vejbava10Kg na rovině tachometr ukazoval 103
jinak jsem měl tacho z kola rovina 89
spotřeba 2.6až 2.9
taky záleží v čem člověk jezdí jestli má bundu alias šusťák tak pokud fouka tak je to taky poznat ale radši jsem přešel do 125ccm protože prudké kopce to byl děs a každý kůn je draze vykoupen jak cenou tak spotřebou a těd jestli se začnou opičit policajti po německu tak by mi to mohli prý i vzít za nelegální úpravy