Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
25 dub 2007, 21:53
Zajímalo by mě, kolik km mate najeto, bez větší opravy ( vybrus, generálka motoru, variator, apo. ) Napište tady prosím, ale pravdivě, jakou značku skútru mate, jedna li se o 4 takt, nebo 2 takt a kolik Km prozatim mate. Asi nebudu tady sám, koho to bude zajímat, jak na tom jednotlivé značky jsou. Já mám YUKI RALLY 50 4 takt a prozatím 2 500 Km bez sebemenší závady.
25 dub 2007, 21:55
Proč tohle téma zakládáš na dvou místech? B)
25 dub 2007, 22:02
Chci znát i silnější kubatury, než jen 50. Tady se většinu ze silnějších kubatur, nikdo nedívá.
25 dub 2007, 22:03
ja mam dvoutakt Aprilia sr 50 Factory, 2006 rok, mam najeto 12000 km a bez problemu,akorat ted se chystam vymenit valecky a remen,coz se stejne ma delat pravidelně. Ze mas najeto 2500 km a na ctyrtaktu, tak to mas ted tak akorat zajety,ale jak vydrzi motor Juki,to nevim.
04 kvě 2007, 21:01
Ahojky Ivo, dotaz na tělo. Dnes jsem si přivezla ze servisu svůj zoom 4t, je to 50ccm. Mám najeto 5300 km a praskl mi řemen variátoru. Do této chvíle jsem neměla žádný problém a to jezdím skoro denně do práce 12km tam a 12km zpět. Teda, je fakt, že mám už třetí žárovku v obrysovce,ale to považuji za banalitu. Horší je, že ted, když mám nový řemen, tak mi to nejede jako před tím. Nejde tak za lynem a hůř to táhne. Takže než se rozjedu na světlech uplyne celá věčnost. Jinak mi to dříve v pohodě jezdilo 70km/h.
04 kvě 2007, 21:47
IVO: Cau IVO mam taky yuki rally 4t rok vyroby 2005. Jezdim na nem kazdy den a bez problemu. Chyta na tuknutí jede kolem tech 60 az 65 ale to musi byt bezvetri. Nevim co jeste nepsat jen asi to ze too jezdí pomalu
ale zatim sem stim dojel uplne vsude kde jsem chtel a vzdycky jsem dojel aji zpet. Vsiml jsem si ze jsi z F-M tak jestli se chces na neco zeptat tak napis nebo se muzem nekde sejit a muzes se na to mrknout. Kolim mam najeto to nebudu zverejnovat ale jen ti reknu ze je to mnohem vice nez mas ty a jezdim jeste se seriovýma zarovka atd. B)
11 kvě 2007, 20:53
Nevím čím začít.... že praskají plasty všude to je asi známá věc.Dále pak mi několikrát asi při 50km rychlosti praskl klíňák ale to jistě zažil každý jak to vypadá...Jako pikantonost bych uvedl rozlomený variátor to byla rána a motor řval a nejela motorka.....Problém s přepínačema světel parkovačky podkávačky špatný kontakt - úprava,nefunkční stabilizátor napětí - praskání žárovek a to dost i 3 tydně.Dále pak stržený silonový šnekový převod na tachometr a když jsem konečně sehnal firmu která mi ho udělala mosazný tak se strhl i on tak jsem se na to vykašlal a namontoval tachometr z kola .Má alespoň maximálku,průměrnou atd.teď se potýkám s problémem startování a asi špatné volnoběžky.Uvidím zítra až dovezu novou ... fotky některých věcí jak dopadli mohu kdyžtak poskytnout když bude zájem...Třeba jak dopadl variátor nebo šnekový převod na náhonu k tachometru.No a jako závěrem pozoruji že mi to žere asi dost olej a začíná se za mnou i kouřit... tak počítám s brzkou smrtí..... jo a ještě chapec zapomněl napsat že odešly sylenbloky motoru a zadního tlumiče.na zadní tlumič se nedělají náhradní tak jsem koupil jen 1 na motor a když jsem za 1 dal asi 120 kč tak jsem v práci sehnal kus gumy a svépomoci to opravil nebudu už je moc sponzorovat!!!!!Myslím prodejce jinak podporovat.No a dnes už mám po GO motoru tedy vyměměný píst a válec a s prací mě to v servisu vyšlo na 5000 kč jsem zvědav jak dlouho to vydrží....
12 kvě 2007, 10:45
Proboha na čem to jezdíš?
12 kvě 2007, 10:54
jezdím na Kentoya zoom 4t /50cm a najeto 14900 km ....Go na asi 14800 km začla žrát olej...
14 kvě 2007, 21:57
Teda lisaku ty mne děsíš? Já mám také zoom 4t. Jaký máš rok výroby??
15 kvě 2007, 05:46
Jen si zvykej
15 kvě 2007, 09:04
to se snad vyplatí po záruce koupit novej než generálku
a nebo kvalitní značku ale na tu se musí hold připlatit
15 kvě 2007, 12:47
Ja bych Kentoye neodsuzoval - vsechno ma svoji pricinu a rad bych vedel, co zpus.tyto problemy.
Opakuji se, tzn.nekde je neco spatne - padly gufera, zere olej - takze ma zrejme odrbane pistni krouzky - myslim si, ze toto bylo zpusobeno pouzitim spatneho oleje nebo zanedbanou vymenou oleje ci pouzivanim s malym mnozstvim oleje v nadrzi. Spis bych to videl na pouziti nestejneho typu oleje.
Praskal variator, remen - muze to byt zpus.napr.strhlym zavitem na klice, ci spatnym vycentrovanim/vypodlozenim variatoru a to si myslim, ze je ten problem! Vares mohl take prasknout tim, ze to byla vadna souc.-spatne vyvazena, rozvibroval se a utrhl.
Snek rozbity - i me se rozbil poteco jsem ho spatne namontoval!
Praskaji plasty - to muze byt spatny material, spatne vyprojektovany....
Cest S.
30 kvě 2007, 00:30
Zdravim, docela by mě zajímala spolehlivost značky Malaguti, nebo konktrétně modelu F15 Fire Fox. Díky moc
30 kvě 2007, 10:13
skopi: Jako nerad bych někoho urazil apod., ale ty bys je sice neodsuzoval, chtěl bys přijít na to v čem je tam ta závada a koukám že možností je celkem dost, jak si vypsal. Jenomže u scootů jako mám já, nebo Gilera, Piaggio, Aprilia atd...není ani důvod nějaký vysvětlení hledat, protože vysvětlení k čemu? Neříkám, že se nikdy nikomu něco nepos......ani na tom nejkvalitnějším scootu. Takový případy se určo najdou, ale v jakým je to měřítku a po kolika najetých kilometrech proti tý Kentoye apod.? Nebudu uvádět tzn. bývalý majitele čínského scoota, ale sami mi řekli, že už by si to v životě nekoupili a to je nejspíš jejich ponaučení z vlastnictví těchto čínských scootů. B) Opravdu bez urážky, nemyslím to zle, ale stojí to za zamyšlení.