Skútry všeobecně - spolehlivost

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Skútry všeobecně - spolehlivost

Příspěvekod IVO » 25 dub 2007, 21:53

Zajímalo by mě, kolik km mate najeto, bez větší opravy ( vybrus, generálka motoru, variator, apo. ) Napište tady prosím, ale pravdivě, jakou značku skútru mate, jedna li se o 4 takt, nebo 2 takt a kolik Km prozatim mate. Asi nebudu tady sám, koho to bude zajímat, jak na tom jednotlivé značky jsou. Já mám YUKI RALLY 50 4 takt a prozatím 2 500 Km bez sebemenší závady.
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod KYBLOS » 25 dub 2007, 21:55

Proč tohle téma zakládáš na dvou místech? B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod IVO » 25 dub 2007, 22:02

Chci znát i silnější kubatury, než jen 50. Tady se většinu ze silnějších kubatur, nikdo nedívá.
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Poli » 25 dub 2007, 22:03

ja mam dvoutakt Aprilia sr 50 Factory, 2006 rok, mam najeto 12000 km a bez problemu,akorat ted se chystam vymenit valecky a remen,coz se stejne ma delat pravidelně. Ze mas najeto 2500 km a na ctyrtaktu, tak to mas ted tak akorat zajety,ale jak vydrzi motor Juki,to nevim.
Poli

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 24 dub 2007, 17:55
Bydliště: České Budějovice
Skútr / moto: Aprilia sr 50 Factory

Příspěvekod ohka » 04 kvě 2007, 21:01

Ahojky Ivo, dotaz na tělo. Dnes jsem si přivezla ze servisu svůj zoom 4t, je to 50ccm. Mám najeto 5300 km a praskl mi řemen variátoru. Do této chvíle jsem neměla žádný problém a to jezdím skoro denně do práce 12km tam a 12km zpět. Teda, je fakt, že mám už třetí žárovku v obrysovce,ale to považuji za banalitu. Horší je, že ted, když mám nový řemen, tak mi to nejede jako před tím. Nejde tak za lynem a hůř to táhne. Takže než se rozjedu na světlech uplyne celá věčnost. Jinak mi to dříve v pohodě jezdilo 70km/h.
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod VVLLKK » 04 kvě 2007, 21:47

IVO: Cau IVO mam taky yuki rally 4t rok vyroby 2005. Jezdim na nem kazdy den a bez problemu. Chyta na tuknutí jede kolem tech 60 az 65 ale to musi byt bezvetri. Nevim co jeste nepsat jen asi to ze too jezdí pomalu :D :D ale zatim sem stim dojel uplne vsude kde jsem chtel a vzdycky jsem dojel aji zpet. Vsiml jsem si ze jsi z F-M tak jestli se chces na neco zeptat tak napis nebo se muzem nekde sejit a muzes se na to mrknout. Kolim mam najeto to nebudu zverejnovat ale jen ti reknu ze je to mnohem vice nez mas ty a jezdim jeste se seriovýma zarovka atd. B)
[font=arial]Motorkář ježděním žije a jeho stroj je jeho nejlepší kamarád!![/font]
Uživatelský avatar
VVLLKK

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 461
Registrován: 21 říj 2006, 22:51
Bydliště: Frydek Místek (PASKOV)
Skútr / moto: Honda Pantheon 125 2T a Yuki Rally 50

Příspěvekod lisak49 » 11 kvě 2007, 20:53

Nevím čím začít.... že praskají plasty všude to je asi známá věc.Dále pak mi několikrát asi při 50km rychlosti praskl klíňák ale to jistě zažil každý jak to vypadá...Jako pikantonost bych uvedl rozlomený variátor to byla rána a motor řval a nejela motorka.....Problém s přepínačema světel parkovačky podkávačky špatný kontakt - úprava,nefunkční stabilizátor napětí - praskání žárovek a to dost i 3 tydně.Dále pak stržený silonový šnekový převod na tachometr a když jsem konečně sehnal firmu která mi ho udělala mosazný tak se strhl i on tak jsem se na to vykašlal a namontoval tachometr z kola .Má alespoň maximálku,průměrnou atd.teď se potýkám s problémem startování a asi špatné volnoběžky.Uvidím zítra až dovezu novou ... fotky některých věcí jak dopadli mohu kdyžtak poskytnout když bude zájem...Třeba jak dopadl variátor nebo šnekový převod na náhonu k tachometru.No a jako závěrem pozoruji že mi to žere asi dost olej a začíná se za mnou i kouřit... tak počítám s brzkou smrtí..... jo a ještě chapec zapomněl napsat že odešly sylenbloky motoru a zadního tlumiče.na zadní tlumič se nedělají náhradní tak jsem koupil jen 1 na motor a když jsem za 1 dal asi 120 kč tak jsem v práci sehnal kus gumy a svépomoci to opravil nebudu už je moc sponzorovat!!!!!Myslím prodejce jinak podporovat.No a dnes už mám po GO motoru tedy vyměměný píst a válec a s prací mě to v servisu vyšlo na 5000 kč jsem zvědav jak dlouho to vydrží....
Uživatelský avatar
lisak49

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Yamaha X Max 250i a pávik 41

Příspěvekod phony » 12 kvě 2007, 10:45

Proboha na čem to jezdíš?
Malaguti Madison K 400 modrá metalinda do 24.7.2007 - od tohoto data se prohání po Plzni.
Nahradil ho Madison 200 ccm - černý ďábel :-)
Uživatelský avatar
phony

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 64
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Biaginni Tiger 50ccm; Malaguti Madison 200 ccm - černá metalíza

Příspěvekod lisak49 » 12 kvě 2007, 10:54

jezdím na Kentoya zoom 4t /50cm a najeto 14900 km ....Go na asi 14800 km začla žrát olej...
Uživatelský avatar
lisak49

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 61
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Yamaha X Max 250i a pávik 41

Příspěvekod ohka » 14 kvě 2007, 21:57

Teda lisaku ty mne děsíš? Já mám také zoom 4t. Jaký máš rok výroby??
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod KYBLOS » 15 kvě 2007, 05:46

Jen si zvykej :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod supr.tomo » 15 kvě 2007, 09:04

to se snad vyplatí po záruce koupit novej než generálku :D
a nebo kvalitní značku ale na tu se musí hold připlatit
Uživatelský avatar
supr.tomo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 415
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Yamaha Majesty 125
Tuning / úpravy: Variátor Malossi Multivar

Příspěvekod skopi » 15 kvě 2007, 12:47

Ja bych Kentoye neodsuzoval - vsechno ma svoji pricinu a rad bych vedel, co zpus.tyto problemy.

Opakuji se, tzn.nekde je neco spatne - padly gufera, zere olej - takze ma zrejme odrbane pistni krouzky - myslim si, ze toto bylo zpusobeno pouzitim spatneho oleje nebo zanedbanou vymenou oleje ci pouzivanim s malym mnozstvim oleje v nadrzi. Spis bych to videl na pouziti nestejneho typu oleje.
Praskal variator, remen - muze to byt zpus.napr.strhlym zavitem na klice, ci spatnym vycentrovanim/vypodlozenim variatoru a to si myslim, ze je ten problem! Vares mohl take prasknout tim, ze to byla vadna souc.-spatne vyvazena, rozvibroval se a utrhl.
Snek rozbity - i me se rozbil poteco jsem ho spatne namontoval!
Praskaji plasty - to muze byt spatny material, spatne vyprojektovany....

Cest S.
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod dejvid » 30 kvě 2007, 00:30

Zdravim, docela by mě zajímala spolehlivost značky Malaguti, nebo konktrétně modelu F15 Fire Fox. Díky moc
Malaguti F15 Firefox by Dejvid
Uživatelský avatar
dejvid

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 02 kvě 2007, 13:54
Bydliště: Písek
Skútr / moto: Malaguti F15 Firefox

Příspěvekod KYBLOS » 30 kvě 2007, 10:13

skopi: Jako nerad bych někoho urazil apod., ale ty bys je sice neodsuzoval, chtěl bys přijít na to v čem je tam ta závada a koukám že možností je celkem dost, jak si vypsal. Jenomže u scootů jako mám já, nebo Gilera, Piaggio, Aprilia atd...není ani důvod nějaký vysvětlení hledat, protože vysvětlení k čemu? Neříkám, že se nikdy nikomu něco nepos......ani na tom nejkvalitnějším scootu. Takový případy se určo najdou, ale v jakým je to měřítku a po kolika najetých kilometrech proti tý Kentoye apod.? Nebudu uvádět tzn. bývalý majitele čínského scoota, ale sami mi řekli, že už by si to v životě nekoupili a to je nejspíš jejich ponaučení z vlastnictví těchto čínských scootů. B) Opravdu bez urážky, nemyslím to zle, ale stojí to za zamyšlení. :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Další

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron