Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.
Odeslat odpověď

02 čer 2007, 16:43

teda ta kentoya mě viděsila je to sice čínan tak se nedá čekat žádnej zázrak ale tohle je asi extrem to vypadá že to musí být vyloženě špatnej kus každopádně mě těší že jsem si koupil derbinu a nechtěl jsem šetřit :-))

05 čer 2007, 13:47

IVO: Tak já mám taky Rally 50 4t.Najeto mám 5300 a za celou dobu měl jen dvě závažné závady.Ve 3200 km mi prasknul řemen variátoru a nedávno držák motoru(takový to háčko pred motorem).Nechal sem ho zavařit a vyztužit a zlešily se jízdní vlastnosti,skútr lépe drží do zatáček.Jinak žádnej problém...

07 čer 2007, 12:39

Já mám Golc Travel, 4T najeto 2100km, bez problémů, jezdí to po rovince 65km/hod z kopce i 90km/hod, dávám 98octan. benzín, menší spotřeba, líp to jede. První garančka po 1000km druhá až po 4000km. Má to velké pneu a široké tak se to dá dobře klopit. Úplná spokojenost na číňana :-)

07 čer 2007, 12:58

2:Zdenda. Už jsem to psal tady: http://www.skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=456
Nedávejte vysokooktanový benzín, pokud to není výslovně požadováno. Specielně ne do motorek, které jsou určeny pro pochybné trhy (jako česko). Musely by se udělat různé úpravy. Jinak to sežere ventily, těsnění atd.

11 čer 2007, 21:20

Ivo, tento víkend jsem byla na mém mazlíkovi na šňuře v Praze. najela jsem za víkend 622 km. Jediný problém byly kopečky, tam jsem lezla jako šnek, ale prostě 4 takt je už takový.

11 čer 2007, 21:24

[quote=Gullwing]2:Zdenda. Už jsem to psal tady: http://www.skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=456
Nedávejte vysokooktanový benzín, pokud to není výslovně požadováno. Specielně ne do motorek, které jsou určeny pro pochybné trhy (jako česko). Musely by se udělat různé úpravy. Jinak to sežere ventily, těsnění atd.[/quote] To se mi nechce věřit, to by snad měl vadit benal s nižším oktanem, protože má nižší odolnolnost proti detonacím a samozápalu.

11 čer 2007, 21:47

4 takt , vodník , 250 ccm .... prabába Vašich skůtrů ... na tacho točí už 36 tisíc , a to když byla dovezená z Itálie tak tacho nešel ... tak má kdoví kolik . Já na ní mám najeto skoro 18 000 bez jedinýho problému . Chytá na první brnkutí , jede dobře , a skoro nic nechlastá , já su na tom podstatně hůř .
Z Třebíče na skůtršňůru a ta projížďka po Praze - 2,75 l / 100 km
Cesta z Prahy , to už svojím dvěsrěpadesátkovým tempem , ve dvou - 3,08 l / 100 km
... a je to :
[font=courier]Y A M A H A M A J E S T Y 2 5 0 D X[/font]

11 čer 2007, 23:28

2OHKA . To máš taky pravdu. Benzín s nižším oktanovým číslem má nižší zápalnou teplotu. Ten vysokooktanový má v sobě více energie a vyšší teplotu hoření. A somozřejmě celková délka zápalu je delší, což má za důsledek vyšší teplotu motoru a výfuku, protože to hoří ještě cestou ven. Měl by se proto upravit předstih a asi i štelování ventilů. Nic na tom ale nemění, že obyč motor nedokáže výhody toho benzínu využít. Spíše naopak mu to nijak zvlášť nesvědčí.

19 čer 2007, 06:31

[quote=Gullwing]2:Zdenda. Už jsem to psal tady: http://www.skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=456
Nedávejte vysokooktanový benzín, pokud to není výslovně požadováno. Specielně ne do motorek, které jsou určeny pro pochybné trhy (jako česko). Musely by se udělat různé úpravy. Jinak to sežere ventily, těsnění atd.[/quote]

Přímo v manuálu mám napsané buď 95 nebo 98, tak jsi myslím, že by jse s tím nemělo nic stát, ventily to určitě nesežere a ani těsnění, má to malou kompres. Ještě by se dala v pohodě snížit hlava, ale pokud to je v záruce, tak to nechám tak zatím.
Odeslat odpověď