Skútry všeobecně - spolehlivost

Volná diskuze o skútrech, která tématicky nespadá do žádné z výše uvedených kategorií.

Příspěvekod kraken.99 » 02 čer 2007, 16:43

teda ta kentoya mě viděsila je to sice čínan tak se nedá čekat žádnej zázrak ale tohle je asi extrem to vypadá že to musí být vyloženě špatnej kus každopádně mě těší že jsem si koupil derbinu a nechtěl jsem šetřit :-))
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Příspěvekod Jiříkk » 05 čer 2007, 13:47

IVO: Tak já mám taky Rally 50 4t.Najeto mám 5300 a za celou dobu měl jen dvě závažné závady.Ve 3200 km mi prasknul řemen variátoru a nedávno držák motoru(takový to háčko pred motorem).Nechal sem ho zavařit a vyztužit a zlešily se jízdní vlastnosti,skútr lépe drží do zatáček.Jinak žádnej problém...
The scooter power.
Uživatelský avatar
Jiříkk

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Yuki Rally 50
Tuning / úpravy: gelové rukojetě,červený brzdič,i

Příspěvekod zdenda » 07 čer 2007, 12:39

Já mám Golc Travel, 4T najeto 2100km, bez problémů, jezdí to po rovince 65km/hod z kopce i 90km/hod, dávám 98octan. benzín, menší spotřeba, líp to jede. První garančka po 1000km druhá až po 4000km. Má to velké pneu a široké tak se to dá dobře klopit. Úplná spokojenost na číňana :-)
zdenda

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 07 čer 2007, 12:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Benelli Caffénero 125

Příspěvekod Gullwing » 07 čer 2007, 12:58

2:Zdenda. Už jsem to psal tady: http://www.skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=456
Nedávejte vysokooktanový benzín, pokud to není výslovně požadováno. Specielně ne do motorek, které jsou určeny pro pochybné trhy (jako česko). Musely by se udělat různé úpravy. Jinak to sežere ventily, těsnění atd.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod ohka » 11 čer 2007, 21:20

Ivo, tento víkend jsem byla na mém mazlíkovi na šňuře v Praze. najela jsem za víkend 622 km. Jediný problém byly kopečky, tam jsem lezla jako šnek, ale prostě 4 takt je už takový.
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod ohka » 11 čer 2007, 21:24

[quote=Gullwing]2:Zdenda. Už jsem to psal tady: http://www.skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=456
Nedávejte vysokooktanový benzín, pokud to není výslovně požadováno. Specielně ne do motorek, které jsou určeny pro pochybné trhy (jako česko). Musely by se udělat různé úpravy. Jinak to sežere ventily, těsnění atd.[/quote] To se mi nechce věřit, to by snad měl vadit benal s nižším oktanem, protože má nižší odolnolnost proti detonacím a samozápalu.
Zastavte svět, chci vystoupit !
mobil: 608 804 300 , 608 465 787
Uživatelský avatar
ohka

1000+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Albrechtičky
Skútr / moto: MBK Skyliner 250

Příspěvekod MP » 11 čer 2007, 21:47

4 takt , vodník , 250 ccm .... prabába Vašich skůtrů ... na tacho točí už 36 tisíc , a to když byla dovezená z Itálie tak tacho nešel ... tak má kdoví kolik . Já na ní mám najeto skoro 18 000 bez jedinýho problému . Chytá na první brnkutí , jede dobře , a skoro nic nechlastá , já su na tom podstatně hůř .
Z Třebíče na skůtršňůru a ta projížďka po Praze - 2,75 l / 100 km
Cesta z Prahy , to už svojím dvěsrěpadesátkovým tempem , ve dvou - 3,08 l / 100 km
... a je to :
[font=courier]Y A M A H A M A J E S T Y 2 5 0 D X[/font]
Aktuálně Honda XL 600 V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom
K důstojnému stáří patří bohaté vzpomínky, pár vrásek a možná že i jizev - dobrodruzi zkrátka nikdy nevedou nudné životy.
Exskůtry - Majesty 250 DX , Suzuki Burgman 400 , Silver Wing 600
Uživatelský avatar
MP

1500+
 
Reputace: 84
Příspěvky: 1530
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Su z Třebíča, Vysočina - drsnej kraj, drsní lidi, tak to jsme my.
Skútr / moto: Honda XL 600V Transalp + Suzuki DL 650 V-Strom

Příspěvekod Gullwing » 11 čer 2007, 23:28

2OHKA . To máš taky pravdu. Benzín s nižším oktanovým číslem má nižší zápalnou teplotu. Ten vysokooktanový má v sobě více energie a vyšší teplotu hoření. A somozřejmě celková délka zápalu je delší, což má za důsledek vyšší teplotu motoru a výfuku, protože to hoří ještě cestou ven. Měl by se proto upravit předstih a asi i štelování ventilů. Nic na tom ale nemění, že obyč motor nedokáže výhody toho benzínu využít. Spíše naopak mu to nijak zvlášť nesvědčí.
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Příspěvekod zdenda » 19 čer 2007, 06:31

[quote=Gullwing]2:Zdenda. Už jsem to psal tady: http://www.skutrforum.cz/index.php?a=topic&t=456
Nedávejte vysokooktanový benzín, pokud to není výslovně požadováno. Specielně ne do motorek, které jsou určeny pro pochybné trhy (jako česko). Musely by se udělat různé úpravy. Jinak to sežere ventily, těsnění atd.[/quote]

Přímo v manuálu mám napsané buď 95 nebo 98, tak jsi myslím, že by jse s tím nemělo nic stát, ventily to určitě nesežere a ani těsnění, má to malou kompres. Ještě by se dala v pohodě snížit hlava, ale pokud to je v záruce, tak to nechám tak zatím.
zdenda

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 07 čer 2007, 12:35
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Benelli Caffénero 125

Předchozí

Zpět na Diskuze o skútrech

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků