Jen budu reagovat na dvě věci. To PCX může po motorické stránce být v pohodě, plasty je jen svrchní slupka. Pravdou ale zůstává, že pokud po najetí hlášených necelých 3.000 km za 3 roky je skůtr v takovém stavu navenek, o něčem to asi svědčí. Přinejmenším o tom, že se majitel staral tan nějak všelijak, občas s ním asi někde buď zavadil nebo ho položil. Když se dívám, kde je bílá barva pryč, t.j.na hranách, vypadá to jako ošoupané, jako když někdo vezme černé plasty, nechá je nastříkat, ale ne moc kvalitně, bez základu, a po čase se místa, kde se o ně cokoliv otírá, ošoupou a jde vidět opět původní plast. Pokud máš někoho, kdo by s tebou zajel skůtr skouknout a rozumí tomu, tak proč ne, jde o to si ho prohlídnout a projet se na něm. Ale osobně bych měl z něho obavy. Zahraničí, dosti pofiderný stav, otlučený, podřený ze všech stran, polámané plasty, najeto relativně málo kilometrů na to, v jakém je stavu. Buď s ním co chvíli někde třískl apod., nebo nevím, jak ho mohl tak zřídit. Navíc neuvádí, zda je už na českých papírech, protože pokud ne, tak počítej s dalším placením za přihlášení na české papíry. Tady máš přibližný popis, jak to probíhá a +/- cenu za to
http://www.skutrportal.cz/810-nakup-ojetiny-dil-3-servis-a-prihlaseni.html . A k tomu SYMu, proč ne. Výkon je sice nižší, ale pokud jsi limitován cenou, jako funglovka to jde, navíc je zrovna v akci. Ale rozhodně bych se kouknul na ty odkazy s inzercí, blíží se konec sezóny a budou se objevovat doprodeje letošních modelů nebo ti, co budou chtít v nové sezóně už jezdit na novém, budou prodávat svoje současné stroje. Pak bys mohl narazit na slušnou cenu, s českými papíry a platnou STK. Ale i tehdy to chce dobře prohlídnout, jednou je to jeté, takže nedat na hezký vzhled a cenu, prostě jako u každého jetého kousku. Ať už je od nás nebo z venku. Ať se ti zadaří.