No to právě u multivaru znát je
Jinak výdrž nevím, páč ho radši měním dřív cca v 4000 najetých kilometrech, páč sem většinou slyšel, že tam někomu rupnul v cca 5000 najetých km atd... Právě proto, že má lepší grip tj. lépe se chytne k řemenici, namáhá se tedy větší silou při rozjezdech atd... Originální řemen se nenamáhá tolik kvůli prokluzu tj. nechytne se tak rychle jako kevlar. Jinak na originálním řemenu můj známej najel cca 16000km. Já s tím zkušenost nemám, páč kevlar používám skoro od začátku tj. od doby co mám Multivar. B)
Převzato tj. zkopírováno z
http://www.scootland.czDélka výdrže řemenů je různá, závisí jak na podmínkách provozu, tak na konstrukci i namáhání skútru. Dá se říct, že průměrná životnost většiny řemenů na sériovém motoru je kolem 10 tis km. Jsou ale případy, kdy řemen odchází již v 5tis, nebo naopak vydrží i přes 30,000 km. Životnost řemene se dramaticky zkracuje u tuningových motorů, například pro sportovní sedmdesátku počítejte s intervalem výměny kevlarového řemene kolem 5 tisíc km.